Φύλακας άγγελος και… προσωπικός βοηθός το Opel OnStar
Η Opel διαθέτει ένα εξαιρετικό και λειτουργικό σύστημα υπηρεσιών, το λεγόμενο OnStar, το οποίο αναγνωρίζει σε τι κατάσταση είναι το όχημά μας ανά πάσα στιγμή. (VIDEO)
Η επικοινωνία οδηγού με αυτοκίνητο, αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας. Πλέον, μέσω της τηλεμετρίας μπορούμε όχι μόνο να γνωρίζουμε σε τι κατάσταση είναι το όχημά μας ανά πάσα στιγμή, αλλά να χρησιμοποιήσουμε και τις υπηρεσίες που προσφέρονται για την ευχαρίστησή μας ή και την ψυχαγωγία μας, πέραν της ενημέρωσης.
Η Opel διαθέτει ένα πράγματι εξαιρετικό και λειτουργικό σύστημα υπηρεσιών, το λεγόμενο OnStar. Μάλιστα, αυτοκίνητα Opel με OnStar κυκλοφορούν στους δρόμους εδώ και 18 μήνες, αν και στις ΗΠΑ ξεκίνησε η εφαρμογή πριν 10 χρόνια. Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel στην Ευρώπη είναι εξοπλισμένο με το επαναστατικό σύστημα.
Το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει: Αυτόματη Απόκριση σε Σύγκρουση όλο το 24ωρο (Automatic Crash Response), Διάγνωση Οχήματος (Vehicle Diagnostics), Υποστήριξη Κλεμμένου Οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) και Wi-Fi Hotspot για εξαιρετική συνδεσιμότητα. Τους τελευταίους 18 μήνες, το Opel OnStar ήδη έχει καταγράψει πάνω από εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, περίπου οι μισές από τις οποίες μέσω smartphones και myOpelApp.
Τώρα, οι συνδρομητές Opel OnStar θα έχουν στη διάθεσή τους και άλλες υπηρεσίες, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο ή ανεύρεση χώρου στάθμευσης μέσω ενός συμβούλου OnStar. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Opel προγραμματίζει να προσφέρει το OnStar σε 33 χώρες σε όλη την Ευρώπη και σε 23 γλώσσες (διαθέσιμο ήδη και στα ελληνικά). Δύο άτομα που έχουν επωφεληθεί από πρώτο χέρι από τον "Φύλακα Άγγελο" του OnStar είναι η Paula και ο John από την Αγγλία.
Αν και ξεκίνησε σαν ένα συνηθισμένο ταξίδι, γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη για την Paula και τον John. Επιστρέφοντας από μία εκδρομή στην Κορνουάλη, η Paula διαπιστώνει ότι όλοι οι κεντρικοί δρόμοι είναι κλειστοί και δεν μπορεί να βρει μία εναλλακτική διαδρομή. Όμως η Paula και ο John πρέπει να φτάσουν γρήγορα στο σπίτι, επειδή ο John χρειάζεται τη φαρμακευτική αγωγή του. Όταν ο John παθαίνει επιληπτική κρίση, η Paula πατά το μπουτόν έκτακτης ανάγκης και ο σύμβουλος OnStar Kevin Borbidge ειδοποιεί τις σχετικές υπηρεσίες. "Δεν μου έχουν συμπεριφερθεί ποτέ τόσο καλά στο τηλέφωνο. Η προσωπική τους προσέγγιση ήταν απίστευτη, απλά καταπληκτική", δήλωσε η Paula.
Από το καλοκαίρι του 2015, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Opel OnStar έχει λάβει πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης όπως αυτή της Paula. Η ανταπόκριση σε τέτοιες κλήσεις είναι μία από τις πολλές καινοτόμες λειτουργίες που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη. Τώρα οι Σύμβουλοι OnStar μπορούν να βοηθούν και στην ανεύρεση και κράτηση ενός δωματίου ξενοδοχείου ή στον εντοπισμό του κατάλληλου σημείου για τη στάθμευση του αυτοκινήτου. Και οι δύο υπηρεσίες που λανσαρίστηκαν με το νέο Opel Insignia θα διατίθενται για όλα τα μοντέλα από το ADAM μέχρι το Zafira και θα επεκτείνουν τις παροχές του συστήματος προσωπικής συνδεσιμότητας & υποστήριξης με ένα ισχυρό 4G/LTE Wi-Fi Hotspot.
Το μόνο που χρειάζεται είναι το πάτημα ενός κουμπιού και στη συνέχεια ένας σύμβουλος OnStar απαντά στον πελάτη. Όχι κάποιος υπολογιστής αλλά πραγματικός άνθρωπος. Αυτό η Opel το ονομάζει προσωπική εξυπηρέτηση…
Δείτε το VIDEO: