Για 13 σερί χρόνια η αξία του brand Hyundai σημειώνει ανοδική πορεία
Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, με ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.
Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη. Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών,
Η άνοδος αυτή, βασίζεται κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai Motor. Το 2014, η αξία του brand Hyundai ανήλθε στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και για τα πρώτα έξι χρόνια, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, μετά την τοποθέτηση του κ. Γιουσάν Τσάνγκ ως Executive Chair του Ομίλου Hyundai Motor, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μόλις τρία χρόνια.
Από την είσοδό της το 2005 στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand με αποτίμηση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι αριθμοί έχουν πολλαπλασιαστεί σχεδόν έξι φορές. Η επιταχυνόμενη επιτυχία της Hyundai Motor τον τελευταίο καιρό μπορεί να αποδοθεί, εν μέρει, στην ηγεσία της ανώτατης διοίκησης υπό την εποπτεία του Executive Chair κ. Τσανγκ.
Διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της στρατηγικής κατεύθυνσης της εταιρείας ως «Παρόχου Λύσεων Έξυπνης Κινητικότητας» σε ευθυγράμμιση με το όραμά της «Πρόοδος για τον Άνθρωπο». Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτόν τον μετασχηματισμό είναι η προοδευτική προσέγγιση της εταιρείας στην καινοτομία, την τεχνολογία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Η Interbrand απέδωσε τη θετική της αξιολόγηση για τη Hyundai Motor στην ευέλικτη ανταπόκριση της εταιρείας στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, στην ηγετική της θέση στη μελλοντική κινητικότητα και στις ειλικρινείς δραστηριότητες γύρω από το όραμα της μάρκας «Πρόοδος για τον Άνθρωπο». Η Hyundai Motor οδεύει με ευελιξία στην επανάσταση της ηλεκτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, βασισμένη στη δέσμευσή της στην κληρονομιάς της προκειμένου να συναντήσει το «μέλλον από την αρχή της».
Η αφοσίωση της μάρκας στην καινοτομία αποδεικνύεται από τα δύο πρώτα ρετρό φουτουριστικά EVs, IONIQ 5 και IONIQ 6 — τριπλούς νικητές των World Car Awards το 2022 και το 2023 αντίστοιχα. Η Hyundai Motor στοχεύει να διατηρήσει αυτή τη δυναμική, ανταποκρινόμενη στις προσδοκίες της αγοράς με την κυκλοφορία ενός μεγάλου κορυφαίου ηλεκτρικού SUV το 2024.