X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Ελλάδα μεταξύ 20 εθνικών ομάδων για τη γιορτή των Αναβάσεων

Οι 8 Έλληνες οδηγοί, από τους συνολικά 175, θα αγωνιστούν στο FIA Hill Climb Masters 2018, στις 12-14 Οκτωβρίου στο Gubbio της Ιταλίας.

Τέσσερις από τους οκτώ Έλληνες οδηγούς, στο μεταξύ, θα συνθέσουν την ελληνική ομάδα που θα συμμετάσχει στο Κύπελλο Εθνών (Nation's Cup): πρόκειται για τους Παναγιώτη Ηλιόπουλο, Γιώργο Κεχαγιά, Παναγιώτη Λιώρη και Παναγιώτη Σολδάτο.

Από την οκταμελή ελληνική αποστολή που θα ταξιδέψει την επόμενη εβδομάδα στην κεντρική Ιταλία, οι πέντε οδηγοί θα συμμετάσχουν στην κατηγορία OpenTCGT - κατηγορία που περιλαμβάνει αυτοκίνητα Touring ή GT με βάση τους εθνικούς κανονισμούς της Ομοσπονδίας της κάθε χώρας: Παναγιώτης Ηλιόπουλος με τη Ferrari 458 Challenge (στην OpTCGT 4500), Παναγιώτης Λιώρης με το Ford Escort WRC, Παναγιώτης Σολδάτος με το Ford Fiesta Turbo στην OpTCGT 2000t, Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Sport) και Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16) στα 1800 και 1600 κυβικά αντίστοιχα της ίδιας κατηγορίας.

Στην Κλάση Ε1 της Κατηγορίας Open αυτοκινήτων Παραγωγής εμπίπτει το Ford Sierra RS500 του Γιώργου Κεχαγιά (E1 2000t) και το Citroen Saxo VTS του Βασίλη Ρέκκα (Ε1 1600), ενώ ο Σταμάτης Κατσίμης με το Mitsubishi Lancer Evo IX R4 θα διεκδικήσει μια καλή θέση στην κατηγορία S20, στην οποία εμπίπτουν όλα τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R4, R5 και Super 2000.

Η συμμετοχή 175 οδηγών και 20 εθνικών ομάδων στο FIA Hill Climb Masters 2018 καταρρίπτει κάθε ρεκόρ συμμετοχής, σε σχέση με τις δύο προηγούμενες επαναλήψεις του θεσμού, στο Λουξεμβούργο το 2014 και στην Τσεχία το 2016. Η φετινή είναι η δεύτερη συμμετοχή της ελληνικής ομάδας, δύο χρόνια μετά την κατάκτηση της 4ης θέσης στο Κύπελλο Εθνών, στην Τσεχία.

Σύμφωνα με την οργάνωση, η φετινή τρίτη επανάληψη του αγώνα επιφυλάσσει πρωτόγνωρες μάχες, λόγω της πληθώρας των οδηγών - συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που «σπανίως αφήνουν τα εδάφη της χώρας τους για να αγωνιστούν στο εξωτερικό, όπως είναι οι Έλληνες, οι Βρετανοί, οι Ρουμάνοι, οι Σλοβένοι και οι Μαλτέζοι».

Επιγραμματικά, οι κατηγορίες του αγώνα είναι η Κατηγορία 1 για αυτοκίνητα Παραγωγής (Group A, N και GT) και η Κατηγορία 2 για αγωνιστικά πρωτότυπα και μονοθέσια. Οι Κατηγορίες 3 και 4 είναι ανάλογες των δύο πρώτων, με τη διαφορά ότι περιλαμβάνουν αυτοκίνητα που εμπίπτουν στους επιμέρους τεχνικούς κανονισμούς της κάθε χώρας.

Έτσι, το «Masters» είναι μια μοναδική ευκαιρία να δει κανείς αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων απέναντι σε μονοθέσια του Βρετανικού Πρωταθλήματος ή σε πρωτότυπα του Pikes Peak, στην ίδια διαδρομή. Κι όσο για τα κλειστού τύπου αγωνιστικά αυτοκίνητα, η αναμέτρηση περιλαμβάνει «θηρία» όπως το Audi TTR DTM του Τσέχου Vladimir Vitver, τη BMW 320 του Jorg Weidinger ή τη Mercedes SLK340 του Ελβετού Reto Meisel. Οι κινητήρες Judd V8 των δύο τελευταίων θα αντηχούν, μεταξύ όλων των υπόλοιπων, στις πλαγιές των Απέννινων το επόμενο τριήμερο.

Τα GT και Touring Cars της Κατηγορίας 3, με προδιαγραφές των εθνικών πρωταθλημάτων, φέτος έχουν την τιμητική τους - έπειτα από δύο χρόνια στη σκιά της γενικότερης αντίστοιχης κατηγορίας. Αυτός είναι και ο λόγος που η κατηγορία είναι η πιο πολυπληθής, με 80 συμμετοχές μιας πληθώρας από Mitsubishi Lancer, Porsche, Ferrari, Lancia Delta Integrale, Audi Quattro, Subaru Impreza και Legacy, Lotus, BMW M3, καθώς και πολλών σπορ αυτοκινήτων μικρότερου κυβισμού που μπορούν να στοχεύουν ψηλά λόγω χαμηλού βάρους και οδηγικού ταλέντου…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ