H Ford φέρνει την επανάσταση στην αγορά των pick-up- Το Ευρωπαϊκό best seller, τώρα και υβριδικό με πρίζα
Το Ranger Plug-In Hybrid είναι η εξηλεκτρισμένη εκδοχή του pick-up μοντέλου με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, χωρίς συμβιβασμούς στο ωφέλιμο φορτίο, την ικανότητα ρυμούλκησης και τις εκτός δρόμου ικανότητες.
Η Ford Pro ανοίγει νέα μονοπάτια για τα plug-in υβριδικά pick-up οχήματα με το ολοκαίνουργιο Ranger PHEV, που έκανε ντεμπούτο στην έκθεση IAA Transportation. Το ασυμβίβαστο νέο μοντέλο της Ford Pro προσφέρει τις κορυφαίες ικανότητες της δημοφιλούς οικογένειας Ranger όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το ωφέλιμο φορτίο και την απόδοση εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης.
Με τον τρόπο αυτό ενισχύει την ηγετική θέση της Ford Pro στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up οχημάτων και επεκτείνει την έτσι και αλλιώς ολοκληρωμένη γκάμα των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της Ford. Με ροπή που φτάνει τα 690 Nm (περισσότερη από οποιουδήποτε άλλο Ranger παραγωγής) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 45 km, η νέα έκδοση διευρύνει την απήχηση του pick-up μοντέλου.
Το Ranger PHEV εισάγει επίσης το Pro Power Onboard στην οικογένεια Ranger, εξασφαλίζοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια εργαλεία με ισχύ έως 6,9 kW απευθείας από την ενσωματωμένη μπαταρία, αντί να χρειάζονται γεννήτρια. Εκτός από τις εκδόσεις Wildtrak και XLT, η Ford Pro παρουσιάζει σήμερα το νέο μοντέλο στην αποκλειστική PHEV έκδοση λανσαρίσματος Stormtrak.
Το Ranger PHEV θα κατασκευάζεται στο Σίλβερτον της Νότιας Αφρικής και οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες αναμένονται από την άνοιξη του 2025. Το νέο μοντέλο έρχεται να προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα των πετρελαιοκίνητων Ranger στην Ευρώπη. Με το νέο μοντέλο, η γκάμα Ranger καθίσταται η πλέον κατάλληλη για τις ποικίλες ανάγκες των πελατών και τους ισχύοντες κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.
Το νέο σύστημα κίνησης PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας, με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 102 ίππων (75 kW) και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 279 PS, η νέα έκδοση PHEV, είναι δυνατότερη από το diesel Ranger 3.0L V6.
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp εξασφαλίζοντας αυτονομία άνω των 45 km σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Οι πελάτες του νέου Ranger PHEV θα συνεχίσουν να είναι σε θέση να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο έως και 1 τόνο, να ρυμουλκούν έως και 3.500 kg και να επωφελούνται από τις εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger, το κιβώτιο με κοντές και μακριές σχέσεις και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου.
Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την αναγεννητική πέδηση που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας και την πρόσθετη ροπή σε δύσκολες συνθήκες.
Επίσης, οι μηχανικοί της Ford έκαναν επεμβάσεις στη ρύθμιση της ανάρτησης για βέλτιστη άνεση και κορυφαίες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που προτάσσει, τόσο το μοναδικό πλαίσιο, όσο και η κατανομή βάρους του νέου Ranger PHEV. Στις αγορές που είναι διαθέσιμο, το Ford Pro Home Charging επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση τις νυχτερινές ώρες.
Η Ford εκτιμά ότι το υβριδικό σύστημα κίνησης θα προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου σε σύγκριση με τις υψηλότερου κυβισμού πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Ranger που τροφοδοτούνται από τον V6 κινητήρα της Ford. Η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ranger PHEV υποστηρίζει τους πελάτες που χρειάζονται έξτρα ενέργεια για τη δουλειά ή τις εκδρομές τους.
Η τεχνολογία αυτή παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW, αλλά οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW που διαθέτει δύο παροχές 15 amp στο χώρο φόρτωσης, με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια από αυτές.
Η έκδοση λανσαρίσματος Stormtrak προσφέρει υψηλών προδιαγραφών στάνταρ εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, κυψελοειδή μάσκα, αεραγωγούς στα φτερά και κιτ με αυτοκόλλητα, καθώς επίσης και προβολείς Matrix LED, ευέλικτο σύστημα Flexible Rack System, Pro Trailer Backup Assist και κάμερα περιμετρικής θέασης ως βασικό εξοπλισμό για μέγιστη λειτουργικότητα.
Παράλληλα, μια νέα απόχρωση αμαξώματος, η Chill Grey, είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για την έκδοση Stormtrak, ενώ διατίθεται επίσης ο χρωματισμός Agate Black και στην πολυτελή καμπίνα με τα μοναδικά υλικά επενδύσεων, υπάρχει ηχοσύστημα B&O 10 ηχείων. Όπως όλα τα μοντέλα της Ford Pro, το νέο Ford Ranger PHEV υποστηρίζεται από μια ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών.
Αυτές έχουν να κάνουν με τη συντήρηση, τη φόρτιση, το διαισθητικό λογισμικό και την ευέλικτη χρηματοδότηση που απλουστεύουν την εμπειρία ιδιοκτησίας, βελτιώνουν την παραγωγικότητα και μειώνουν το λειτουργικό κόστος. Πολλοί πελάτες του Ranger είναι μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα pick-up τους για επαγγελματικούς σκοπούς κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και για ταξίδια αναψυχής τα Σαββατοκύριακα.
Με την καινοτόμο εφαρμογή FordPass να τους υποστηρίζει εν κινήσει με ειδοποιήσεις για την λειτουργική κατάσταση και την ασφάλεια του οχήματος, η χρήση του νέου μοντέλου γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική σε κάθε έκφανσή της. Εταιρείες με μεγαλύτερους στόλους οχημάτων μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα από το Ford Pro Telematics για να βελτιστοποιήσουν την αποδοτικότητα και τον χρόνο λειτουργίας των οχημάτων τους.