ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

H Mercedes Vision EQXX φέρνει από το μέλλον ηλεκτρική αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων

H Mercedes Vision EQXX
H Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA

Με ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια που της επιτρέπουν να σχίζει τον αέρα και με την αιχμή της τεχνολογίας των μπαταριών, το φουτουριστικό πρωτότυπο Mercedes-Benz Vision EQXX ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του στις 3 Ιανουαρίου.

H Mercedes-Benz εμφάνισε την πρώτη teaser εικόνα του τετράθυρου coupe, αμιγώς ηλεκτρικού Vision EQXX τον περασμένο Ιούλιο, συνοδευόμενη από το όραμα της επίτευξης αυτονομίας 1.000 χιλιομέτρων με κάθε φόρτιση. Και τώρα εντείνει το ενδιαφέρον ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του, με μια σειρά από videos.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν αποκλείεται να δει το φως της παραγωγής, τα προσεχή χρόνια, φυσικά με σημαντικές διαφοροποιήσεις. Είναι όμως βέβαιο, αντιθέτως, ότι οι τεχνολογίες στην ηλεκτροκίνηση, στις μπαταρίες και στην αεροδυναμική που εισάγει, θα βρουν το δρόμο τους προς τα μελλοντικά αυτοκίνητα δρόμου της γερμανικής εταιρείας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία του Vision EQXX.

Παραθέτοντας το όραμα της ηλεκτρικής αυτονομίας των χιλίων χιλιομέτρων, η Mercedes-Benz υπαινίσσεται τώρα και κάποιες από τις περαιτέρω τεχνολογίες αύξησης της αυτονομίας - όπως την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας με panels συλλογής της στο αμάξωμα, που συνδυάζονται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων και το εξαιρετικά χαμηλό βάρος.

Στο επίκεντρο, ωστόσο, αυτού που η γερμανική εταιρεία χαρακτηρίζει ως το αυτοκίνητο με την υψηλότερη ενεργειακή αποδοτικότητα που έχει κατασκευάσει ποτέ, βρίσκεται η αεροδυναμική. Το Vision EQXX, με την πληθώρα του ηλεκτρονικά κινούμενων πτερυγίων και του διαχύτη του, δεν αποκλείεται να έχει συντελεστή αντίστασης στον αέρα χαμηλότερο και από το ρεκόρ του Cd 0,20 της EQS, της πλέον αεροδυναμικής Mercedes-Benz παραγωγης της ιστορίας.

H Mercedes Vision EQXX
H Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA


Αυτός ο τομέας, του μέγιστου δυνατού περιορισμού της αντίστασης του αέρα, και μάλιστα χωρίς συμβιβασμούς στην εντυπωσιακή αισθητική του σχεδίου, αναλύεται από τη γερμανική εταιρεία στο νέο της video για την εξέλιξη της Vision EQXX.

Ειδικό ενδιαφέρον έχει ο διαχύτης, η κορυφαία αεροδυναμική συσκευή του αυτοκινήτου στην πίσω απόληξη του δαπέδου. Στο γερμανικό πρωτότυπο, ένα τμήμα του πίσω μέρος με το διαχύτη έχει τη δυνατότητα να κινείται προς τα πίσω και προς τα κάτω, και αντιστρόφως, ώστε να πετυχαίνει αεροδυναμικό αποτέλεσμα για το οποίο θα χρειαζόταν πιο μακρύ και στενό αμάξωμα.

Προς το παρόν η τεχνολογία των μπαταριών του Vision EQXX, η οποία θα έχει αντίστιχα καίριο ρόλο στην επίτευξη της αυτονομίας των 1.000 χιλιομέτρων, δεν έχει αποκαλυφθεί από τη Mercedes-Benz. Ωστόσο, αυτό αναμένεται να γίνει στο τρίτο video που θα ακολουθήσει, και φυσικά στην παγκόσμια πρεμιέρα της ερχόμενης Δευτέρας 3 Ιανουαρίου.

TAGS ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ MERCEDES-BENZ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ