X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H VW πάει για ρεκόρ στα... σύννεφα

VERWENDUNG FUR PRESSEZWECKE HONORARFREI

Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Η διάσημη ανάβαση στην κορυφή Pikes Peak, του βουνού του Κολοράντο, στις Η.Π.Α., θα πραγματοποιηθεί στις 24 Ιουνίου και θα φιλοξενήσει πολλά αυτοκίνητα.

Η VW θα παρουσιαστεί με το I.D. R Pikes Peak, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητή της. Η αεροδυναμική του, έχει εξελιχθεί ειδικά για να το φέρει σε χρόνο ρεκόρ, από τη γραμμή εκκίνησης σε υψόμετρο περίπου 2.900 μέτρων, στον τερματισμό στα 4.300 μέτρα πάνω από τη στάθμη της θάλασσας.

Η χαμηλή πίεση του αέρα δημιουργεί εντελώς διαφορετικές αεροδυναμικές συνθήκες από οποιαδήποτε πίστα σε πεδινές εκτάσεις. Σε σχέση με τις άλλες κλάσεις αγωνιστικών, οι σχετικά ανοικτοί κανονισμοί έδωσαν στους μηχανικούς μεγαλύτερα περιθώρια για τη σχεδίαση του σασί και της πίσω πτέρυγας του I.D. R Pikes Peak. Στην διάρκεια της ανάβασης - συνολικού μήκους 19,99 χιλιομέτρων - αναπτύσσονται ταχύτητες που φτάνουν τα 240 χλμ./ώρα, ταχύτητα σχετικά χαμηλή για ένα πρωτότυπο όπως το I.D. R Pikes Peak, το οποίο θεωρητικά μπορεί να αναπτύξει πολύ υψηλότερη.

Το υψόμετρο στο Pikes Peak σημαίνει πως ο αέρας είναι 35% πιο αραιός σε σχέση με αυτόν που υπάρχει σε μία πεδινή πίστα. Η τεράστια πτέρυγα επιτρέπει την αντιστάθμιση της απώλειας πίεσης στο downforce. Κατά την ανάβαση, το μέγιστο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο, θα είναι μεγαλύτερο από το ίδιο το βάρος του αυτοκινήτου.

Η Volkswagen Motorsport χρησιμοποίησε ένα μοντέλο υπό κλίμακα (1:2) για να δοκιμάσει διαφορετικές παραλλαγές του αγωνιστικού πρωτότυπου στο αεροδυναμικό τούνελ. Νέα εξαρτήματα, περισσότερα από 2.000, κατασκευάστηκαν σε πολύ μικρό χρόνο χάρη στην τεχνολογία εκτύπωσης 3D.

Το γεγονός ότι ο ηλεκτρικός κινητήρας του I.D. R Pikes Peak χρειάζεται πολύ λιγότερη ψύξη σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, επέτρεψε τη μείωση των εισαγωγών αέρα στο αμάξωμα, που ήταν πάντα ένα μεγάλο μειονέκτημα στην αεροδυναμική. Ας σημειωθεί ότι ο λεπτός αέρας σε αυτό το υψόμετρο έχει αρνητική επίδραση στην αποτελεσματικότητα της ψύξης.

Ο Γάλλος οδηγός Ρομαίν Ντυμά και η ομάδα της Volkswagen Motorsport έχουν στόχο την κατάρριψη του ρεκόρ των 8 λεπτών 57 δευτ. και 118 εκατοστών, στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων πρωτότυπων…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ