X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Honda Civic 1.6 diesel

Η Honda ολοκλήρωσε την αναβάθμιση του κινητήρα πετρελαίου 1.6 i-DTEC για τη 10η γενιά του Civic, πετυχαίνοντας έναν μοναδικό συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης.

Κι ενώ διεθνώς (και στην Ελλάδα) υπάρχει στροφή προς τους κινητήρες βενζίνης, μικρομεσαίου κυβισμού, εντούτοις πολλοί αρέσκονται στις εκδόσεις πετρελαίου. Ωστόσο, επειδή οι κανονισμοί αναφορικά με τους ρύπους, γίνονται ολοένα και πιο αυστηροί, η Honda ολοκλήρωσε την αναβάθμιση του κινητήρα πετρελαίου 1.6 i-DTEC για τη 10η γενιά του Civic, πετυχαίνοντας έναν μοναδικό συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης.

Στόχος εξέλιξης ήταν η σπορ απόκριση και η αίσθηση ευελιξίας για τον οδηγό, η πιο πολιτισμένη λειτουργία μέσω τεχνολογιών ακριβείας και τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών Nox (οξείδια του αζώτου). Ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας σε 10,5 δευτ. Στα 0-100 χλμ./ώρα.

Οι εκπομπές CO2 (διοξειδίου του άνθρακα), σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC) ξεκινούν από 91 γρ./χλμ. (στο τετράθυρο Civic) και φθάνουν στα 93 γρ./χλμ. (στο πεντάθυρο Civic), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση είναι 3,4 λίτρα/100 χλμ. και 3,5 λίτρα/100 χλμ., αντίστοιχα.

Οι βελτιώσεις στον κινητήρα πετρελαίου 1.6 lt, περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου, και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας.

Το νέο Civic είναι φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από όλους τους προκατόχους του, με ελαφρύ, αλλά εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα. Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή και αισθάνεσαι πραγματικά ότι έχεις καλύτερη αίσθηση επαφής με το αυτοκίνητο. Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: Comfort, Elegance και Executive, με πλούσιο βασικό εξοπλισμό σε συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ