Honda Civic με 49.750 ευρώ
Η σπουδαία κληρονομιά των τετράθυρων μοντέλων υψηλών επιδόσεων της Honda, συνεχίζεται με το νέο Civic Type-R, ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, με εντυπωσιακή σχεδίαση και μελετημένη αεροδυναμική.
Βασισμένο στο νέο Civic, προφανώς και φέρει αλλαγές στο «σετάρισμα», έχοντας πιο άκαμπτο αμάξωμα, χαμηλότερο κέντρο βάρους και νέο, προηγμένο σύστημα ανάρτησης.
Μπροστά φέρει γόνατα διπλού άξονα – Dual-Axis Strut που μειώνουν τη ροπή διεύθυνσης κατά την επιτάχυνση και βελτιώνουν το στρίψιμο στο όριο και την αίσθηση του τιμονιού, ενώ η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων του Type R χαρίζει καλύτερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.
Ξεχωρίζει γιατί είναι φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από όλους τους προκατόχους του, έχει μικρότερους προβόλους και μυώδεις, στιβαρές γραμμές, προτεταμένους θόλους τροχών και ανάγλυφες εμπρός και πίσω εισαγωγές.
Το δε αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει επίπεδο κάτω τμήμα αμαξώματος, εμπρός ‘air curtain’, λεπτή πίσω πτέρυγα και γεννήτριες στροβιλισμώντα λεγόμενα vortex generators στο πίσω άκρο της γραμμής οροφής.
Εντελώς καινούργιο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, μεταβλητού λόγου και με ηλεκτρική υποβοήθηση, για πιο άμεση απόκριση και αίσθημα ασφάλειας στις υψηλές ταχύτητες, ενώ νέο είναι και το τιμόνι.
Στο νέο Type-R η ψυχή είναι ο βελτιωμένος κινητήρας βενζίνης 2.0 lt VTEC TURBO με 320 ίππους ισχύ και μέγιστη ροπή 400Nm από 2.500 σ.α.λ. έως τις 4.500 σ.α.λ.
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 272 χλμ./ώρα, που σημαίνει ότι είναι το πιο γρήγορο, και με την καλύτερη επιτάχυνση μοντέλο στην κατηγορία του.
Παράλληλα, ο οδηγός έχει την ευκαιρία να «παίξει» με τα προγράμματα οδήγησης, με ρυθμίσει ‘Comfort’, ‘Sport’ και ‘+R’ mode που προορίζεται για την πίστα.
Όλα προσαρμόζουν την ενδοτικότητα της ανάρτησης, τη γεωμετρία διεύθυνσης και την απόκριση του γκαζιού του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις απαιτήσεις (on demand). Τιμές από 49.750 ευρώ.