ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η αναρρίχηση της Nissan στη δεύτερη θέση των πωλήσεων

Η αναρρίχηση της Nissan στη δεύτερη θέση των πωλήσεων

Άλμα της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας το πρώτο εξάμηνο.

Η αλλαγή στρατηγικής με πωλήσεις οχημάτων σε κάθε δραστηριότητα της χώρας μας (λιανικές και εταιρικές πωλήσεις, ενοικιάσεις, ταξί, δημόσιες υπηρεσίες), έφεραν τη Nissan στην Ελλάδα να κάνει… σαφάρι προς την κορυφή.

Στο infographic, η Nissan αποτυπώνει την επιτυχημένη διαδρομή της στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.

Με την πλήρως ανανεωμένη γκάμα μοντέλων που διαθέτει, την ανταγωνιστική εμπορική πολιτική της, καθώς και με την αξιοπιστία του δικτύου της ανά την Ελλάδα, η Nissan πέτυχε για μια ακόμα φορά κορυφαίες επιδόσεις.

Συγκεκριμένα, η Nissan κατέκτησε τον Ιούνιο την πρώτη θέση στις πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων, με 1.162 ταξινομήσεις και με μερίδιο αγοράς 11,5%! Παράλληλα, κατέγραψε για το πρώτο εξάμηνο του 2017 πανελλαδικές πωλήσεις 4.580 νέων επιβατικών αυτοκινήτων, γεγονός που την κατατάσσει στη δεύτερη θέση, με μερίδιο αγοράς 9,1%.

Όσο για το μέλλον, αυτό αναμένεται να είναι εξίσου συναρπαστικό για την Nissan, καθώς με την εμπορική διάθεση του ολοκαίνουργιου Micra, η ιαπωνική μάρκα μπορεί να εξασφαλίσει ακόμα ένα success story.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ