Η BMW iX M60 είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV του τμήματος Μ
Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της BMW που συνδυάζει τους τρεις «κόσμους» i, X και M έκανε ντεμπούτο στην έκθεση CES του Λας Βέγκας, με απόδοση που αγγίζει τα 1.100 Nm ροπής και αυτονομία 566 χιλιομέτρων.
Η πανίσχυρη παραλλαγή της iX μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, χάρη στα εκθαμβωτικά 1.100 Nm ροπής που επιτυγχάνουν συνδυαστικά οι δύο ηλεκτροκινητήρες της όταν έχει επιλεχθεί το προφίλ Sport και είναι ενεργοποιημένο το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της εκκίνησης Launch Control.
Σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, και φυσικά για το σκοπό της εξοικονόμησης ενέργειας, η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων περιορίζεται, αλλά μόνο ελάχιστα: στους 532 ίππους και στα 1.015 Nm. Παρόλα αυτά, η τελική ταχύτητα του νέου βαυαρικού SUV επιδόσεων αγγίζει τα 250 km/h, όπου και περιορίζεται ηλεκτρονικά.
Η αυτονομία της iX M60 αγγίζει τα 566 χιλιόμετρα, στον κύκλο WLTP, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει συλλέξει μέχρι στιγμής η BMW στη φάση εξέλιξης του αυτοκινήτου. Σε αυτό βοηθάει και ο περιορισμός του συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης στο 0,26. Με τη δυνατότητα φόρτισης μέχρι και 250 kW, η μπαταρία των 111 kWh στο δάπεδό της χρειάζεται σε αντίστοιχο ταχυφορτιστή 36 λεπτά για την πλήρωση του 80% της ενέργειάς της.
Το αμάξωμα της iX Μ60, με ανθρακονημάτινο χωροδικτύωμα και CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα) περιμετρικά, διαφοροποιείται διακριτικά με λεπτομέρειες χάλκινου χρώματος και το έμβλημα Μ. Οι ζάντες της είναι 21 ιντσών, αλλά υπάρχει και η προαιρετική επιλογή των 22'' με αεροδυναμικό σχεδιασμό και το αντίστοιχο bronze χρώμα.
Οι μηχανικές σπορ προσθήκες της iX M60 σε σχέση με την «απλή» έκδοση περιλαμβάνουν τη ρύθμιση της ανάρτησης από την M Performance, με στάνταρ τοποθέτηση της αερανάρτησης, των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ και της τετραδιεύθυνση. Επιπλέον, τα δισκόφρενα της Brembo είναι μεγαλύτερης διάστασης, με μπλε δαγκάνες και το έμβλημα Μ.
Όσο για το εσωτερικό της, το Live Cockpit της βασικής iX παραμένει και εδώ, με τις οθόνες 12,3'' στον πίνακα οργάνων και 14,9'' για τα πολυμέσα στο ταμπλό. Οι μόνες διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στις επιλογές των υλικών, με στοιχεία από «βουρτσισμένο» αλουμίνιο, κρύσταλλο (στον επιλογέα μετάδοσης και τον περιστροφικό διακόπτη iDrive) και δέρμα.
Επίσης το εσωτερικό διαθέτει 5G wifi hotspot και ηχοσύστημα Bowers And Wilkins, ενώ στην άνεση του οδηγού συμβάλλουν επιπλέον ηλεκτρονικά συστήματα όπως το Parking Assistant Plus που εκτελεί σχεδόν μόνο του το παρκάρισμα, και φυσικά το adaptive cruise control και η κάμερα 360 μοιρών, μεταξύ άλλων, που ελέγχονται από το νέας γενιάς λογισμικό BMW Operating System.