X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Citroen κρατά τα ηνία του αγώνα

Η δεύτερη ημέρα του 11ου ράλι της χρονιάς, στην Τουρκία, ήταν πολύ απαιτητικοί για όλα τα πληρώματα.

Ο Λάπι, που εκκινούσε από τις πιο πίσω θέσεις με το Citroen C3, κατάφερε με όμορφο αγώνα και βρίσκονται καθαρούς δρόμους, να έχει το προβάδισμα με διαφορά 17,7 δευτ. από τον ομόσταβλό του και 5 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Οζιέ.

Τα 159,14 χλμ. των ειδικών διαδρομών στην Τουρκία, στην περιοχή του Μαρμαρά, επιφύλαξαν ένα ιδιαίτερο σκηνικό, καθώς είχαμε σκληρό χώμα, πέτρες και βροχή. Οι οδηγοί, προσπάθησαν να κάνουν τις καλύτερες δυνατές επιλογές ελαστικών. Οσοι χρησιμοποίησαν σκληρή γόμα τα πήγαν καλά στο στεγνό χώμα, όμως στη λάσπη που ακολούθησε όσοι έβαλαν μεσαία γόμα κινήθηκαν καλύτερα.

Ο Νεβίλ, με το Hyundai i20 καιροφυλακτεί στην 3η θέση, ενώ αρκετά πίσω βρίσκεται ο Σούνινεν με Ford Fiesta. Ο Μίκελσεν με Hyundai i20, που είχε πάρει το προβάδισμα του αγώνα την Πέμπτη το βράδυ, ακολουθεί με διαφορά πάνω από ένα λεπτό, ενώ έπεται ο Σόρντο που αντιμετώπισε νωρίς ένα κλατάρισμα ελαστικού. Ανάλογο πρόβλημα είχε και ο Τάνακ, στο Toyota Yaris, που έμεινε πολύ πίσω και θα προσπαθήσει σήμερα να κερδίσει όσο μπορεί περισσότερο χρόνο για να ανέβει ψηλότερα από την 8η θέση.

Ο Τάνακ είναι επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με διαφορά 33 βαθμών από τον Νεβίλ και 40 βαθμών από τον Οζιέ, κι αν μείνει πίσω και οι άλλοι οδηγοί είναι μπροστά, θα μειωθεί η ψαλίδα στη βαθμολογία.

Ο αγώνας, σήμερα Σάββατο, συνεχίζεται με πάνω από 110 χλμ., με 6 ειδικές διαδρομές.

Κατάταξη μετά τη 2η ημέρα

Λάπι - Citroën C3 1:59:53.7

Οζιέ - Citroën C3 +17.7

Νεβίλ - Hyundai i20 +18.4

Σούνινεν - Ford Fiesta +44.4

Μίκελσεν - Hyundai i20 +1:04.1

Σόρντο - Hyundai i20 +1:25.2

Μικ - Toyota Yaris +1:32.1

Τάνακ - Toyota Yaris +1:37.4

Λάτβαλα - Toyota Yaris +1:42.5

Τίντεμαντ - Ford Fiesta +3:45.4

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ