Η DS Automobiles στη Formula E μέχρι το 2026
Η πρωταθλήτρια των δύο τελευταίων ετών της Formula E υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο παραμονής της στο σπορ, και εξέλιξης του νέου μονοθεσίου τρίτης γενιάς (Gen3) για την περίοδο 2022-’26.
Η συνεργασία της γαλλικής εταιρείας με την αγωνιστική ομάδα Techeetah στο κορυφαίο Πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων του κόσμου, έχει επιφέρει δύο νταμπλ πρωταθλημάτων τα δύο τελευταία χρόνια: τους τίτλους κατασκευαστών, και τους δύο τίτλους οδηγών που κατέκτησαν οι Jean-Eric Vergne και Antonio Felix da Costa.
Επιμέλεια: Πάνος Διαμάντης
Το δίδυμο των πρωταθλητών θα βρίσκεται και φέτος στα κόκπιτ των ηλεκτρικών DS E-Tense FE20, καθώς η νέα σεζόν της Formula E βρίσκεται προ των πυλών: η αυλαία θα ανοίξει με τους δύο αγώνες στη Diriyah της Σαουδικής Αραβίας στις 26 και 27 Φεβρουαρίου. Αυτοί θα είναι οι πρώτοι νυχτερινοί αγώνες στην Ιστορία του σπορ.
Η ανανέωση του συμβολαίου της DS με τη Formula E μέχρι το τέλος του 2026 είναι σημαντική και για τις δύο πλευρές. Η Formula E, έχοντας πρόσφατα εξασφαλίσει την ένταξή της στην «ομπρέλα» της FIA, και μπαίνοντας πια στην έβδομη σεζόν της, δεν κράτησε μόνο έναν ακόμα κατασκευαστή - αλλά την πρωταθλήτρια.
Η DS θα συνεχίζει να εξελίσσει αλλά και να προβάλλει τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησής της σε ένα συνεχώς ανελισσόμενο Πρωτάθλημα, καθώς συμμετέχει στο παγκόσμιο λυσσαλέο ανταγωνισμό της ηλεκτροκίνησης των εμπορικών αυτοκινήτων με την ηλεκτρική σειρά E-Tense κάθε μοντέλου της γκάμας της.
Κατά συνέπεια, είναι πια δεδομένο ότι η DS Automobiles και η Techeetah προχωρούν στην κατασκευή και εξέλιξη του μονοθεσίου 3ης γενιάς της Formula E, με την ονομασία Gen3, για την πενταετία 2022-’26. Η Formula E επιτρέπει σε κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων να εξελίσσει τη δική του μονάδα ισχύος και το σχετικό λογισμικό.
Το μονοθέσιο Gen3 θα είναι ελαφρύτερο και 40 τοις εκατό πιο ισχυρό - συγκεκριμένα, θα αγγίζει τα 350 kW στις κατατακτήριες δοκιμές και τα 300 kW στον αγώνα. Η ανάκτηση ενέργειας θα γίνεται πια και από τους δύο άξονες και θα μπορεί να φτάνει τα 600 kW (ενώ το αντίστοιχο στο τωρινό μονοθέσιο Gen2 είναι 250 kW).
"Έχουμε μάθει πολλά από την 1η γενιά της Formula E μέχρι τώρα και η επιτυχία ήταν όπως φάνηκε στο τέλος της διαδρομής, καθώς κατακτήσαμε όλους τους τίτλους από την έναρξη της χρήσης του Gen2 μονοθεσίου", είπε ο Xavier Mestelan Pinon, Διευθυντής DS Performance.
"Με το νέο αυτοκίνητο, η Formula E θα ανέβει ένα σκαλοπάτι ακόμα από την άποψη της απόδοσης και θα πρέπει επίσης να δει την πιθανότητα ενσωμάτωσης των εξαιρετικά γρήγορων επαναφορτίσεων".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Photo credits: DS Automobiles