X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η επιστροφή του Impreza

DEJAN SOKOLOVSKI

Με νέα αντιπροσώπευση και μεσαίου κυβισμού κινητήρα, στην ολοκαίνουργια έκδοσή του, το Subaru Impreza δηλώνει δυναμικό παρών.

Αποτελεί έναν από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα, με 3,5 εκατ. πωλήσεις από το 1992 (οι 250 χιλ. στην Ευρώπη). Το Impreza έκανε τεράστιο όνομα με τις επιτυχίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, γεγονός που απέδωσε εμπορικά.

Στην Ελλάδα ήταν αρκετά δημοφιλές, ωστόσο η υπερφορολόγηση (λόγω υψηλού κυβισμού) και το κενό που υπήρξε με την αντιπροσώπευση της μάρκας, έκαναν το Impreza να ξεχαστεί. Τώρα, με νέα αντιπροσώπευση και μεσαίου κυβισμού κινητήρα, στην ολοκαίνουργια έκδοσή του, δηλώνει δυναμικό παρών.

Μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, αυστηρά 5θυρο, και με περισσότερους χώρους, το νέο Impreza είναι σοβαρή επιλογής αγοράς. Με κύριο χαρακτηριστικό την μόνιμη, συμμετρική τετρακίνηση (από 60-40 εμπρός πίσω, έως 50-50) -σημείο αναφοράς για τη Subaru-, και κατασκευή στην Ιαπωνία (σημαίνει πολλά), βασίζεται σε μια νέα, παγκόσμια πλατφόρμα, πάνω στην οποία η μάρκα θα στηρίξει και τα μελλοντικά, υβριδικά της μοντέλα.

Με 70% περισσότερη στρεπτική ακαμψία, +90% πλευρική, καλύτερο δέσιμο της ανάρτησης (διπλά ψαλίδια πίσω) που μειώνει τις κλίσεις στις στροφές έως 50% παραπάνω, το Impreza κινείται περίφημα.

Βοηθά και το γεγονός και η πατέντα του επίπεδου, boxer κινητήρα, που έχει το πλεονέκτημα του κέντρου βάρους χαμηλά, όπως και το χαμηλωμένο σασί. Ατού και ο κινητήρας βενζίνης 1.6 (πλέον δεν υπάρχει έκδοση πετρελαίου), ατμοσφαιρικός με 114 hp, και ελαφρύτερος κατά 12 κιλά.

Δεν «βάζει φωτιά στην άσφαλτο», εντούτοις είναι αποδοτικός με χαμηλή μέση κατανάλωση (εργοστασιακά 6,2 λίτρα/100 χλμ., στην πράξη περίπου 7) και τους ρύπους. Συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Διαθέσιμο και με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης.

Τρεις οθόνες ξεχωρίζουν στην όμορφη καμπίνα. Το EyeSight3, με στερεοσκοπικές κάμερες, φέρει τα πιο σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Κορυφαίο στις αξιολογήσεις πρόσκρουσης Euro NCAP για το 2017. Τιμές από 22.700 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ