X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η επόμενη γενιά της Porsche Macan θα είναι ηλεκτρική

Η Porsche φέρνει την ηλεκτρική κινητικότητα στην περιοχή της Σαξονίας. Η επόμενη γενιά της Macan θα είναι πλήρως ηλεκτρική, ως το πρώτο SUV από την Porsche με τέτοια τεχνολογία.

Κι ενώ τώρα, αυτές τις ημέρες, παρουσιάστηκε η νέα Macan στην Ευρώπη, το Εποπτικό Συμβούλιο της Porsche AG αποφάσισε να κατασκευάσει την επόμενη γενιά της Macan ως πλήρως ηλεκτρική, ως το πρώτο SUV από την Porsche με τέτοια τεχνολογία.

Η ανάπτυξη αντιπροσωπεύει μια επέκταση της σειράς Porsche στον τομέα της ηλεκτροκίνησης: το Taycan - το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της Porsche - θα κυκλοφορήσει στο εμπόριο στα τέλη του 2019, ακολουθούμενο σύντομα από το παράγωγό του, το Taycan Cross Turismo.

«Μέχρι το 2022 θα επενδύσουμε περισσότερα από έξι δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και μέχρι το 2025 το 50% όλων των νέων οχημάτων της Porsche θα έχει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Παρ 'όλα αυτά, τα επόμενα δέκα χρόνια θα επικεντρωθούμε σε ένα μείγμα κίνησης που αποτελείται από βελτιστοποιημένους βενζινοκινητήρες, plug-in υβριδικά μοντέλα και αμιγώς ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα» σχολιάζει ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Porsche AG.

Η πραγματοποίηση αυτής της επένδυσης στην ηλεκτροκινητικότητα στην περιοχή της Λειψίας δημιουργεί την ευκαιρία να παραχθούν στο μέλλον ηλεκτροκίνητα οχήματα στην υπάρχουσα γραμμή παραγωγής. Όπως το Taycan, έτσι και η Macan, θα διαθέτει τεχνολογία 800 βολτ και βασίζεται στην αρχιτεκτονική PPE PPE (Premium Platform Electric) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Audi AG.

Το εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία, ξεκίνησε τη σειρά παραγωγής του SUV Cayenne το 2002, με 259 υπαλλήλους. Η Macan σηματοδότησε μια επανάσταση το 2011, καθώς επεκτάθηκε το εργοστάσιο της Λειψίας. Τον Φεβρουάριο του 2014, προγραμματίστηκαν 40.000 μονάδες παραγωγής ετησίως, ενώ σήμερα παράγει πάνω από 90.000 μονάδες ετησίως για τις παγκόσμιες αγορές.

Πλέον, εκεί κατασκευάζεται και η Panamera, με την αύξηση των εργαζομένων σε πάνω από 4.000. Από τον Φεβρουάριο του 2000, η ​​Porsche έχει επενδύσει περισσότερα από 1,3 δισ. Ευρώ στην ανάπτυξη του εργοστασίου της Λειψίας…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ