X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η έρευνα για ατυχήματα διασφαλίζει πρόοδο στην τεχνολογία

Unfallforschung sichert Technologievorsprung Accident research ensures advances in technology DAIMLER AG

Για σχεδόν 50 χρόνια, η Έρευνα Ατυχημάτων στη Mercedes-Benz Trucks έχει προσθέσει πολλές καινοτομίες ασφαλείας στα φορτηγά.

Δοκιμές ασφάλειας. Και τι δεν έχουν προσφέρει στην εξέλιξη της αυτοκίνησης και πόσο έχουν συνεισφέρει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και στην αποφυγή ατυχημάτων.

Οι δοκιμές, εργοστασιακές, αλλά και από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP (για τα ΙΧ), έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο και έχουν συμβάλλει στην εξέλιξη των συστημάτων ασφάλειας, ενεργητικών, παθητικών αλλά και υποστήριξης οδηγού, καθώς ο στόχος είναι η αποφυγή θανατηφόρων ατυχημάτων, όσο κι αν αυτό μοιάζει με ουτοπία.

Σήμερα θα μιλήσουμε για φορτηγά, διότι ανεξάρτητα από το αν κάποιος είναι σε αυτοκίνητο, ποδήλατο ή με τα πόδια, για να αναφέρουμε μόνο τρία παραδείγματα - εάν υπάρχει ατύχημα με φορτηγό, η σύγκρουση μπορεί γρήγορα να τελειώσει με σοβαρούς ή ακόμη και θανατηφόρους τραυματισμούς, καθώς δεν έχουν καμία πιθανότητα ενάντια στο πολύ «ισχυρότερο» φορτηγό, λόγω της τεράστιας διαφοράς στη μάζα. Ωστόσο, η σύγκρουση μεταξύ δύο φορτηγών μπορεί επίσης να οδηγήσει σε σοβαρές συνέπειες για όσους εμπλέκονται.

Στη Mercedes-Benz Trucks, η πρώτη προτεραιότητα ήταν πάντοτε η ιδανική αποφυγή εντελώς αυτού του είδους σεναρίων ή τουλάχιστον ο μετριασμός των συνεπειών των ατυχημάτων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αναπτύσσονται συνεχώς νέα συστήματα ασφάλειας και βοήθειας.

Mercedes-Benz Actros 1853 LS 4x2, Safety Truck, Exterieur, yellowstone, OM 471 Euro VI mit 390 kW (530 PS), 12,8 L Hubraum, -12-Gang Mercedes PowerShift 3, Active Brake Assist 5, Abstandshalte-Assistent, Verkehrszeichen-Assistent und Abbiege-Assistent, Spurhalte-Assistent, Stabilitätsregel-Assistent, Aufmerksamkeits-Assistent, Active Drive Assist, MirrorCam, Predictive Powertrain Control, BiXenon-Scheinwerfer. Mercedes-Benz Actros 1853 LS 4x2, Safety Truck, Exterior, yellowstone, OM 471 Euro VI rated at 390 kW/530 hp, displacement 12.8 l, -12-speed Mercedes PowerShift transmission 3, Active Brake Assist 5, Proximity Assist, Traffic-Sign-Recognation-Assist and Sideguard-Assist, Lane Keeping Assist, Stability Assist, Attention Assist, Active Drive Assist, MirroCam, Predictive Powertrain Control, BiXenon headlamps. DAIMLER AG

Αυτή η διαδικασία έχει μια παράδοση από το 1972, καθώς οι ερευνητές ατυχημάτων επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes-Benz Trucks εξετάζουν επιλεγμένα ατυχήματα με φορτηγά Mercedes-Benz σε όλη τη Γερμανία χρησιμοποιώντας όλες τις υπάρχουσες και εξακριβώσιμες πληροφορίες και τεκμηριώνουν δεδομένα σχετικά με την πορεία αυτών των ατυχημάτων. Ενώ αρχικά η εστίαση ήταν μόνο στα συστήματα παθητικής ασφάλειας όπως η δομή της καμπίνας, τα συστήματα συγκράτησης, οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, και η πλευρική προστασία, η εστίαση επεκτάθηκε στα συστήματα όπως το ABS - το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων, το ESP - το ηλεκτρονικό πρόγραμμα σταθερότητας, το Lane Keeping Assist καθώς και το Active Brake Assist (ABA), το Sideguard Assist ή το Active Drive Assist.

Ειδικά το Active Drive Assist, επιτρέπει μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση (επίπεδο 2) σε ένα φορτηγό για πρώτη φορά, καθώς και το MirrorCam αντί για τους κοινούς κύριους και ευρυγώνιους καθρέφτες, έχει κάμερες.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία της Γερμανίας, ο αριθμός των θανάτων σε ατυχήματα με φορτηγά στη Γερμανία μειώθηκε κατά περίπου 60% μεταξύ 1992 και 2018. Ο αριθμός αυτών που τραυματίστηκαν σοβαρά μειώθηκε κατά περίπου 45% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Και αυτό παρά την αύξηση των μεταφορών περίπου 80%. Τα ατυχήματα με σοβαρές συνέπειες είναι πολύ πιο σπάνια, αν και η κατανομή τους ανά είδος ατυχήματος παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητη. Οι συγκρούσεις στο πίσω μέρος, τα ατυχήματα σε διασταύρωση και τα ατυχήματα που προκλήθηκαν από το όχημα που βγαίνει από τη λωρίδα του, παραμένουν σημεία εστίασης για τις υπάρχουσες δοκιμές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ