Η Ford φέρνει το VAR στο service των αυτοκινήτων
Για τη Ford πρωταρχικό ζητούμενο ήταν, είναι και θα είναι η συνεχής προσφορά υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας που συνοδεύονται από ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση και η χρήση του video για την ενημέρωση του πελάτη, είναι μια πρωτοποριακή μέθοδος.
Με το συγκεκριμένο κώδικα επικοινωνίας να διέπεται από αρχές που έχουν στο επίκεντρο την ικανοποίηση του καταναλωτή, η Ford θέλει να φέρει όχι μόνο τους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές Ford στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών αλλά και να προάγει, τόσο την εμπειρία ιδιοκτησίας, όσο και την ικανοποίηση τους.
Σε μία εποχή στην οποία η ποιότητα των παρεχόμενων after sales υπηρεσιών και η αξιοπιστία στην τιμολόγησή τους διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, η Ford έρχεται με υψηλό αίσθημα ευθύνης να διασφαλίσει σήμερα το επόμενο επίπεδο ικανοποίησης για τους πελάτες της. Η απόλυτη διαφάνεια τιμών σε όλες τις διαδικασίες και τις εργασίες που σχετίζονται, τόσο με τη συντήρηση, όσο και με τυχόν επισκευές μέσα από το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Ford.
Στο πλαίσιο αυτό, η Ford Motor Ελλάς πραγματοποιεί σήμερα ένα ακόμα βήμα ενημερώνοντας εκ των προτέρων τους πελάτες όχι μόνο για το ποιες εργασίες θα χρειαστεί να γίνουν στο όχημα τους, αλλά και για πόσο θα κοστίσουν. Αυτό γίνεται πράξη γρήγορα, εύκολα και οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του ηλεκτρονικού ραντεβού που θα κλειστεί με συγκεκριμένο VΙΝ για υπηρεσίες συντήρησης στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής του κάθε πελάτη.
Πιο συγκεκριμένα στην καινοτόμο υπηρεσία της ηλεκτρονικής καταχώρισης ραντεβού που λειτουργεί με μερικά μόνο «κλικ» 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή/και της εφαρμογής FordPass, ο πελάτης καταχωρεί το VΙΝ του οχήματος και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής του και βλέπει αυτόματα το ποσό που στοιχίζουν οι υπηρεσίες που επιθυμεί.
Η διαφάνεια και η αξιοπιστία που παρέχει η Ford δεν σταματά εδώ, καθώς συνεχίζεται και μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Video Check, με την οποία κάθε πελάτης βλέπει ότι ακριβώς είδε ο ειδικός της Ford σε σχετικό βίντεο που του αποστέλλεται ηλεκτρονικά και αν χρειάζεται λαμβάνει μια μη δεσμευτική προσφορά για τυχόν πρόσθετες εργασίες ή επισκευές που πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητό του (αφορά τους Συνεργάτες Ford που μετέχουν στο πρόγραμμα).
Κάνοντας καθημερινά πράξη την πάγια δέσμευσή της για την παροχή after sales υπηρεσιών με υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία, η Ford Motor Ελλάς συνεχίζει να θέτει τους πελάτες και την ικανοποίησή τους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, παρέχοντας διαρκώς καινοτόμα εργαλεία που τους υποστηρίζουν με τον καλύτερο τρόπο. Γρήγορα, εύκολα και οποιαδήποτε στιγμή. Και πρωτίστως με απόλυτη διαφάνεια τιμών μέσα από το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Ford.