Η Hyundai ξεκινά τις πωλήσεις του ηλεκτρικού NEXO κυψελών καυσίμου
Εδώ και περίπου 10 χρόνια έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές για οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η Hyundai, η Toyota, και παλιότερα η Opel, έχουν κάνει μεγάλα βήματα προόδου.
Εδώ και περίπου 10 χρόνια έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές για οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, ωστόσο τα βήματα είναι αργά για την παραγωγή τέτοιων μοντέλων, κυρίως επειδή δύσκολα αναπτύσσεται ένα μεγάλο δίκτυο ανεφοδιασμού. Πάντως, η Hyundai, αλλά και η Toyota, και παλιότερα η Opel, έχουν κάνει μεγάλα βήματα προόδου.
Μάλιστα, η Hyundai Motor Company ξεκίνησε στην Κορέα τις πωλήσεις του ηλεκτρικού NEXO κυψελών καυσίμου υδρογόνου, μετά από μια πολύ επιτυχημένη περίοδο προ- παραγγελιών.
Πριν από την έναρξη των λιανικών πωλήσεων, το κοινό είχε δείξει το ενδιαφέρον του για το NEXO, με συνολικά 1.061 οχήματα που παραγγέλθηκαν καθ’ όλη την περίοδο προ-παραγγελιών μεταξύ 19-26 Μαρτίου 2018. Μόλις την πρώτη μέρα της περιόδου προ-παραγγελιών τοποθετήθηκαν 733 παραγγελίες οχημάτων NEXΟ.
Η Hyundai παρέδωσε επίσης οχήματα ΝΕΧΟ και στις δημοτικές αρχές των πόλεων Ulsan και Gwangju της Κορέας. Η τελετή στο Ulsan πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του υδρογόνου, που δημιουργήθηκε με κοινές προσπάθειες της Hyundai και της πόλης του Ulsan, ενώ στο Gwangju πραγματοποιήθηκε η τελετή στο νεόκτιστο πολύ-ενεργειακό σταθμό υδρογόνου DongGok. Και οι δύο δημοτικές αρχές εξέφρασαν την πρόθεσή τους να επεκτείνουν την υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου.
Να αναφέρουμε ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου απαντά σε πολλές από τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τα αυτοκίνητα: εξάρτηση από ορυκτά καύσιμα, εκπομπές ρύπων, απόδοση, αυτονομία και χρόνοι ανεφοδιασμού.
Οι κυψέλες καυσίμου αποτελούν ένα μηχανισμό για την ηλεκτροχημική μετατροπή της ενέργειας μετατρέποντας υδρογόνο καιοξυγόνοσενερό, παράγοντας ταυτόχρονα με τη διαδικασία αυτή, ηλεκτρισμό και θερμότητα. Ο ηλεκτρισμός παράγεται με τη μορφή συνεχούς ρεύματος ενώ οι υδρατμοί είναι οι μόνες εκπομπές των οχημάτων κυψελών καυσίμου…