X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η καλύτερη Porsche 911 που φτιάχτηκε ποτέ

Το πιο τρανό παράδειγμα επιμονής στις διαχρονικές σχεδιαστικές αξίες είναι η Porsche 911, με το εμβληματικό της γερμανικής φίρμας να επανασυστήνεται.

Λίγα, πλέον, είναι τα αυτοκίνητα που διατηρούν τη σχεδιαστική φόρμα της πρώτης τους γενιάς και μάλιστα μισού αιώνα πριν. Και μάλιστα, λιγοστεύουν ακόμα περισσότερο, καθώς το Beetle της VW παύει να παράγεται, ενώ τα mini και Fiat 500, μολονότι μεταλλάχθηκαν, κρατούν τη φιλοσοφία του παρελθόντος.

Το πιο τρανό παράδειγμα, εμμονής και επιμονής στις διαχρονικές, σχεδιαστικές αξίες, είναι η Porsche 911, η οποία, τώρα, στην 7η γενιά της με την κωδική ονομασία 992, έρχεται ανανεωμένη, πλούσια εξοπλισμένη και πιο δυνατή, για να καταστεί η καλύτερη 911 που φτιάχτηκε ποτέ.

Το εμβληματικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας επανασυστήνεται στο κοινό και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε κατά την παρουσίαση που έγινε για τις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, στην Αθήνα.

Είναι κατά 2 εκ. πιο μακρύ, στα 4,519 μέτρα, αλλά με ίδιο μεταξόνιο και αυξημένο μετατρόχιο μπροστά. Εχει πιο μυώδη φτερά, ηλεκτρικές λαβές για το άνοιγμα των θυρών που βγαίνουν προς τα έξω, γραμμές στο καπό που έρχονται από το παρελθόν, νέους ηλεκτρικούς αεραγωγούς μπροστά, κλασικά οβάλ φώτα, όμως με τέσσερις φωτοδιόδους ημέρας LED, έντονους πίσω ώμους, φωτισμένη οριζόντια γραμμή LED και 2+2 απολήξεις εξάτμισης (παραμετροποιείται ο ήχος). Υπάρχει και μια λεπτομέρεια στην πίσω αεροτομή, με εννέα γραμμές που συμβολίζουν το αρχικό 9 του ονόματος και 2 κόκκινα στοπ, σαν πλήκτρα πιάνου, που σχηματίζουν το 11.

Στην καμπίνα, η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλά, ενώ επανέρχονται τα πέντε ρολόγια στον πίνακα οργάνων, ψηφιακά και αναλογικά, ενώ κεντρικά είναι τοποθετημένη η οθόνη των 10,9 ιντσών. Εν γένει το λιτό κόκπιτ κλίνει ελαφρώς προς τον οδηγό, με πέντε διακόπτες, ανάλογα την έκδοση, να έχουν απενεργοποίηση ESP, επιλογή sport οδήγησης, αλάρμ, χαμήλωμα ανάρτησης και ρύθμιση απόσβεσης αμορτισέρ. Στα έξτρα, υπάρχει διαθέσιμο το πακέτο Sport Chrono, όπου αλλάζει η απόκριση στο γκάζι, ο ήχος της εξάτμισης και η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων.

Κάτω από το πίσω καπό, βρυχάται ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας των 2.981 κ.εκ., με φίλτρο GPF, που αποδίδει 30 ίππους παραπάνω από πριν, ήτοι 450 hp (331kW), με 530 Nm ροπής από τις 2300 σ.α.λ. Η πισωκίνητη έκδοση Carrera S επιταχύνει σε 3,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 308 χλμ./ώρα, ενώ τετρακίνητη Carrera 4S (με περισσότερη δύναμη μπροστά) σε 3,6 δευτ. με 306 χλμ./ώρα τελική. Η μέση κατανάλωση αγγίζει τα 9 λίτρα στα 100 χλμ., πάντα με εργοστασιακή μέτρηση, διότι εμείς διαπιστώσαμε κάτι παραπάνω. Ο κινητήρα φέρει σημαντικές τροποποιήσεις, ώστε να πληρεί τις νέες προδιαγραφές ρύπων, ενώ βελτιώθηκε η σχέση βάρους / ίππο. Το μοτέρ συνδυάζεται με ανανεωμένο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK, με την πρώτη σχέση κοντή και δύο σχέσεις overdrive.

Κατασκευαστικά, με 30% περισσότερο χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο, μειώθηκε κατά 12 κιλά το βάρος. Τεχνικά, φέρει νέο διαφορικό μπροστά, νέες δαγκάνες φρένων, ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγέρα, πιο ελαφριές και αποδοτικές αναρτήσεις, ενεργητική τετραδιεύθυνση και για πρώτη φορά ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, για καλύτερο ζύγισμα του αυτοκινήτου.

Στο τιμόνι, επιλέγοντας τη ρύθμιση που θέλουμε στον περιστροφικό διακόπτη, μπορούμε να αλλάξουμε τα χαρακτηριστικά οδήγησης. Στην sport plus, νιώθεις τον διαφορετικό ήχο και το τράβηγμα του αυτοκινήτου, ενώ στο πρόγραμμα wet mode, οι αισθητήρες ανιχνεύουν την ολισθηρότητα, κρατούν τον κινητήρα σταθερό στη στροφή και τον ελευθερώνουν στην έξοδο. Μάλιστα, αυτό το σύστημα το δοκίμασα και στον στεγνό δρόμο, στα στροφιλίκια της Βάρκιζας, με το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται απίστευτα με αρκετά χιλιόνετρα στο καντράν. Επίσης, ανεβαίνει και η πίσω αεροτομή, για καλύτερη κάθετη δύναμη, όπως συμβαίνει με τα αεροσκάφη όταν προσγειώνονται και θέλουν να μειώσουν ταχύτητα.

Σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας και υποστήριξης οδηγού, διαθέτει ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει: Adaptive Cruise Control, Lane Change Assist, Night Vision Assist με θερμική κάμερα, Lane Keeping Assist με αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα παρκαρίσματος Surround View κ.α.

H Porsche 911 είναι εδώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ