Η Lambretta επιστρέφει στην Ελλάδα
Αλήθεια, πόσοι θυμούνται τη Lambretta; Το σίγουρο είναι όσοι έχουν πατήσει τα πολλά …ήντα. Πλέον, επιστρέφει με ρετρό στυλ.
Η εταιρεία από το Μιλάνο, που πήρε το όνομά της από ένα ξωτικό του ποταμού Lambro, δημιουργήθηκε από τον Ferdinando Innocenti και τα πρώτα δίτροχα βγήκαν το 1947 στην παραγωγή, μετά τον Πόλεμο, από το εργοστάσιο σιδήρου που είχε κατασκευάσει το 1922.
Με ρετρό σχεδίαση, ανταγωνιζόμενη την Vespa της Piaggio (είχαν τον ίδιο σχεδιαστή, τον αεροναυπηγό Corradino D’ Ascanio), παρέμεινε η εταιρεία σε ιταλικά χέρια μέχρι το 1972, όταν και την εξαγόρασε η κυβέρνηση της Ινδίας, θέλοντας να προσφέρει στον φτωχό πληθυσμό της χώρας μια φθηνή και αξιόπιστη, τρίτροχη μοτοσικλέτα, που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της Ινδίας. Ωστόσο, η Lambretta, παράχθηκε και από άλλα εργοστάσια, σε πολλές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ταϊβάν, Βραζιλία, Κολομβία, Αργεντινή) με μεγάλη επιτυχία.
H Lambretta επανήλθε, στη νέα της εποχή, με ολοκαίνουργιο μοντέλο, το V-Special, δια χειρός KISKA, που σχεδιάζει μεταξύ άλλων τα μοντέλα των KTM, Husqvarna και CFMoto. Το V-Special διαθέτει ολοκαίνουριο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο πάνω στο οποίο έχουν συγκολληθεί στραντζαριστά πάνελ, με ρετρό στιλ, αλλά σύγχρονα περιφερειακά, και κορυφαία ποιότητα κατασκευής.
Η αρχική παραγωγή θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, τα V50 Special, V125 Special και V200 Special, με πίσω φώτα LED, δισκόφρενα και στους δύο τροχούς (το V50 Special έχει ταμπούρο πίσω), ψηφιακή οθόνη LCD, σε συνδυασμό με αναλογικό ταχύμετρο κλασικής σχεδίασης. Η έδρα της Lambretta GmbH βρίσκεται στην Αυστρία, ενώ την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα ανέλαβε η εταιρεία Motostuff (αποκλειστική αντιπροσώπευση των Polaris και Artic Cat), με έδρα την Κερατέα…