X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Maserati γίνεται ηλεκτρική

Η νέα εποχή της Maserati ξεκινά από φέτος. Το 2020 είναι χρονιά ορόσημο για την ιταλική μάρκα, η οποία θέτει σε εφαρμογή το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού.

Η νέα εποχή της Maserati ξεκινά από φέτος. Το 2020 είναι χρονιά ορόσημο για την ιταλική μάρκα, η οποία θέτει σε εφαρμογή το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού, προκειμένου να πιάσει τις νέες, αυστηρές απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όσον αφορά στους ρύπους.

Η μάρκα με έμβλημα την τρίαινα, έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές για τα ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία θα τοποθετηθούν στα νέα μοντέλα, ενώ αργότερα, εντός της χρονιάς, θα αποκαλύψει τη νέα Maserati Ghibli, στην Plug-in υβριδική της εκδοχή (θα φορτίζεται από πρίζα). Πιθανότατα, θα φορά έναν πανίσχυρο κινητήρα 3.0 lt V6, που θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται η κατανάλωση, διότι θα κινείται ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες και περιορίζονται οι ρύποι.

Επίσης, η ιταλική εταιρεία θα ξεκινήσει την παραγωγή των νέων Maserati GranTurismo και GranCabrio, που θα είναι 100% ηλεκτρικές και θα κυκλοφορήσουν το 2021. Η Maserati αποφάσισε να τα κατασκευάσει στο κέντρο παραγωγής Mirafiori, με επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ. Η τελευταία γενιά των μοντέλων, πούλησε πάνω από 40.000 μονάδες από το 2007 έως το 2019.

Ωστόσο, η καρδιά της Maserati βρίσκεται ακόμα στη Μόντενα, όπου έχει την έδρα της, όπου εξελίσσονται και δοκιμάζονται τα μοντέλα της και όπου θα κατασκευάσει το νέο σούπερ σπορ αυτοκίνητο, φέτος.

Ηδη, σημαντικές εργασίες εκσυγχρονισμού βρίσκονται σε εξέλιξη στη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο, εν μέρει για να φιλοξενήσουν την ηλεκτρική έκδοση του νέου σούπερ σπορ αυτοκινήτου.

Η Μόντενα είναι επίσης η έδρα του Κέντρου Καινοτομίας, η καρδιά της τεχνολογικής έρευνας, της ανάπτυξης και του σχεδιασμού της μάρκας.

Εξάλλου, ένα νέο SUV μοντέλο, θα ξεκινήσει την παραγωγή του στο Cassino, στο τελευταίο τρίμηνο του 2020, με επένδυση περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ. Τα πρώτα προ-παραγωγής αυτοκίνητα αναμένεται να παρουσιαστούν μέχρι το 2021…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ