X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα BMW M RR 

Η νέα BMW M RR  BMW GROUP. FOR EDITORIAL USE ONLY. FOR ANY OTHER PURPOSE CONTACT FABIAN KIRCHBAUER MAIL@FABIANKIRCHBAUER.COM

Με ισχύ 156 kW (212 ίπποι), βάρος μόλις 192 κιλά, ανάρτηση και αεροδυναμική σχεδιασμένη για μέγιστες επιδόσεις στην αγωνιστική πίστα.

Η νέα BMW M 1000 RR, είναι το πρώτο μοντέλο M της BMW Motorrad και βασίζεται στην S 1000 RR (εν συντομία RR).

Η νέα M RR χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα βασισμένο στη μονάδα της RR με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μεταβλητή βύθιση τροποποιημένα με πρότυπο έναν αγωνιστικό, σπορ κινητήρα. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 156 kW (212 HP) στις 14.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή των 113 Nm αποδίδεται στις 11.000 σ.α.λ.

Πέρα από το ανώτατο όριο περιστροφής που έχει αυξηθεί στις 15.100 σ.α.λ., ο κινητήρας της M RR περιλαμβάνει εκτενείς βελτιστοποιήσεις. Ο κινητήρας της νέας Μ-RR είναι ισχυρότερος από εκείνον της 1000 RR από τις 6.000 έως τις 15.100 σ.α.λ., κάτι πολύ χρήσιμο στην πίστα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνει το συναρπαστικό, σπορ χαρακτήρα της σε επαρχιακούς δρόμους.

Η αεροδυναμική ήταν αποφασιστικό στοιχείο στις τεχνικές προδιαγραφές για την εξέλιξη της M RR. Εκτός από τη μέγιστη ταχύτητα που είναι όσο το δυνατόν υψηλότερη και απολύτως απαραίτητη σε αγωνιστικές συνθήκες, υπήρχε ένας ακόμα στόχος για την M RR: η επίτευξη της βέλτιστης επαφής των τροχών με το δρόμο – κυρίως κατά την επιτάχυνση.

Γι’ αυτό, τα M winglets (φτεράκια) στο εμπρός φέρινγκ, που εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια εντατικών δοκιμών στην πίστα και στην αεροδυναμική σήραγγα του BMW Group και κατασκευάζονται από διάφανο ανθρακόνημα, παράγουν αεροδυναμική πίεση και, κατά συνέπεια, πρόσθετα κάθετα φορτία στους τροχούς ανάλογα με την ταχύτητα. Το πρόσθετο φορτίο στον εμπρός τροχό αντισταθμίζει την τάση ανύψωσης, περισσότερη κινητήρια ισχύς μετατρέπεται σε επιτάχυνση και ο αναβάτης πετυχαίνει καλύτερους χρόνους γύρων. Η λειτουργικότητα των winglets είναι αισθητή και στις στροφές και στο φρενάρισμα με την αεροδυναμική πίεση να επιτρέπει καθυστερημένο φρενάρισμα και να διασφαλίζει αυξημένη σταθερότητα στο στρίψιμο.

Το πλαίσιο της νέας M RR βασίζεται στην RR με το πλαίσιο-γέφυρα από αλουμίνιο στο κέντρο του. Έχει βελτιστοποιημένο ανάποδο πιρούνι και αναβαθμισμένο γόνατο με μπλε ελατήριο και κινηματική Full Floater Pro. Πρωταρχικός στόχος της σχεδίασης του πλαισίου ήταν η επίτευξη των βέλτιστων χρόνων γύρων στην αγωνιστική πίστα. Επομένως, το πλαίσιο της M RR είναι ασυμβίβαστα σχεδιασμένο για την αγωνιστική πίστα αλλά εντυπωσιάζει και στους επαρχιακούς δρόμους. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη βελτίωση της οδηγησιμότητας, το φρενάρισμα και τη μειωμένη συμπίεση διαδρομής καθώς και στη βέλτιστη αίσθηση του οδηγού από τον εμπρός και πίσω τροχό.

Η νέα BMW M RR  BMW GROUP. FOR EDITORIAL USE ONLY. FOR ANY OTHER PURPOSE CONTACT FABIAN KIRCHBAUER MAIL@FABIANKIRCHBAUER.COM

Η νέα M RR, είναι η πρώτο μοτοσυκλέτα BMW που εξοπλίζεται με φρένα M – όπως τα οχήματα M της BMW M GmbH. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία της BMW Motorrad από τα αγωνιστικά φρένα των μοτοσικλετών της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και παρέχει μέγιστη αντοχή στην υπερθέρμανση και ακρίβεια ελέγχου. Εξωτερικά, οι δαγκάνες φρένων M έχουν μπλε ανοδίωση σε συνδυασμό με το λογότυπο M. Με τους ανθρακονημάτινους τροχούς M, η νέα M RR έχει περισσότερα high-tech εξαρτήματα για μέγιστες επιδόσεις στην πίστα και στο δρόμο.

Ο πίνακας οργάνων της νέας M RR έχει την ίδια βασική σχεδίαση με την RR και εικονίδιο εκκίνησης M. Στο πλαίσιο του προαιρετικού εξοπλισμού, ένας κωδικός ενεργοποίησης (περιέχεται στο M competition package) μπορεί να χρησιμοποιείται με σκοπό την εκτενή συλλογή δεδομένων για τη χρήση του M GPS laptrigger και του M GPS data logger (Original BMW Motorrad Accessories) μέσω της διεπαφής OBD.

Η νέα M RR αναδεικνύει τα αγωνιστικά της γονίδια με το χρωματικό συνδυασμό light white solid paint/M Sport στα βασικά της χρώματα, μπλε, σκούρο μπλε και κόκκινο. Άλλα χαρακτηριστικά της M RR είναι τα καλύμματα του κινητήρα σε granite grey και η τάπα του ρεζερβουάρ σε μαύρο.

Για όσους δεν αρκούνται στη βασική εκδοχή της M RR, το M competition package προσφέρει ένα συναρπαστικό μίγμα εξαρτημάτων υψηλής αισθητικής και προηγμένης αγωνιστικής τεχνολογίας. Εκτός από το λογισμικό του M GPS laptrigger και τον αντίστοιχο κωδικό ενεργοποίησης, το M competition package περιλαμβάνει επίσης το πακέτο μηχανουργημένων εξαρτημάτων M, το πακέτο M carbon και ένα ασημί, ψαλίδι ελαφρύτερο κατά 220 g, την βελτιστοποιημένων τριβών και χωρίς απαιτήσεις συντήρησης αλυσίδα M Endurance με επικάλυψη DLC και το πακέτο συνεπιβάτη με κάλυμμα ουράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ