Η νέα γενιά μπαταριών είναι προτεραιότητα για την Toyota
Η μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα στην επόμενη γενιά των μπαταριών που έχει να κάνει με την εξέλιξη της τεχνολογίας που τις αφορά, είναι το ζητούμενο για το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Toyota.
Κατά τη διάρκεια της ετήσιας ενημέρωσης των μετόχων της Toyota που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες, αναδείχτηκαν όλοι οι σημαντικοί τομείς της εξέλιξης που απασχολούν τα σχετικά τμήματα της Ιαπωνικής μάρκας. Μεταξύ όλων όσων αναφέρθηκαν εκεί, ξεχώρισε η πρόβλεψη πως από την Toyota η επόμενη γενιά μπαταριών, θα είναι έτοιμη για χρήση σε μοντέλα ευρείας παραγωγής, από το 2027.
Μιλάμε για τις μπαταρίες στέρεας κατάστασης που θεωρούνται ως το απόλυτο “όπλο” των κατασκευαστών για την επίτευξη μεγάλης αυτονομίας ακόμα και στα μοντέλα των μικρών κατηγοριών αλλά και το σημαντικό περιορισμό του χρόνου που απαιτείται για την φόρτιση. Εκτός όμως από τις μπαταρίες, η Toyota διαφημίζει και πολλά άλλα τεχνολογικά επιτεύγματα.
Στοιχεία που θα συνθέσουν ένα πολύ καλύτερο μέλλον για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του άμεσου μέλλοντος. Ανάμεσα σε αυτά, εκτός από τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, είναι και ο e-axle που με τις περιορισμένες του διαστάσεις, επιτρέπει και τη σημαντική διαφοροποίηση της σχεδίασης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με καλύτερες προϋποθέσεις για τη φιλοξενία επιβατών στο πίσω κάθισμα.
Ο εξελιγμένος από την Toyota αυτός άξονας, θα περιλαμβάνει τον κινητήρα, τα γρανάζια της μετάδοσης και το μετατροπέα ροπής, σε ένα σύνολο που θα έχει compact διαστάσεις και αυξημένη αποδοτικότητα, εμφανίζοντας εκτός των άλλων και καλύτερα δεδομένα απόδοσης και αυτονομίας. Ειδικά τα δύο τελευταία, οφείλονται και στην καλύτερη χρήση του πυριτίου.
Η Toyota ετοιμάζει τη σχετική έκδοση του Crown, που είναι ένα εκ των δημοφιλέστερων μοντέλων της στις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας, στην οποία έχουν ενσωματωθεί όλες οι νέες τεχνολογίες. Το νέο Crown (φωτογραφίες υπάρχουσας γενιάς) θα παρουσιαστεί μέσα στο 2025 και θα είναι διαθέσιμο στις αγορές, από το επόμενο έτος.