ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Nissan εξηλεκτρίζει το Silvia του 1960

Η Nissan εξηλεκτρίζει το Silvia του 1960

Η νέα τεχνολογία "παντρεύεται" με τη μηχανολογία του παρελθόντος, σε ένα μοναδικό αποτέλεσμα.

Δεν είναι εύκολο να κάνεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, να λειτουργεί ηλεκτρικά. Κι αυτό, διότι αλλιώς ήταν σχεδιασμένο και αλλιώς τώρα σχεδιάζονται τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Όμως, είναι δόκιμη η όποια προσπάθεια έχει γίνει, προκειμένου να «παντρευτεί» το παρελθόν, με το μέλλον.

Ηδη, παραδείγματα έχουμε αρκετά, από το VW Beetle, που μετατράπηκε σε ηλεκτρικό, εκτός Ευρώπης, έως και το Opel Manta, που κι αυτό εξηλεκτρίζεται και παρουσιάζεται σύντομα, αλλά και το εμβληματικό Nissan Silvia.

Το Silvia είναι ένα σπάνιο μοντέλο που λανσαρίστηκε το 1964, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Οι αλλαγές που έγιναν, δημιουργούν ένα καθαρό και απότομο κόψιμο στην κορυφή των τόξων των τροχών, αλλά και μια μεγαλύτερη καθαρή επιφάνεια στο μπροστινό μέρος, επειδή ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης έχει πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις ψύξης, συνεπώς δεν υπάρχει ανάγκη για μάσκα όπου παραδοσιακά βρίσκονται τα θερμαντικά σώματα.

Το Silvia που επανασχεδιάστηκε, θα έχει μεγαλύτερο εσωτερικό από αυτό που θα πρότειναν οι εξωτερικές του διαστάσεις.

Με την ηλεκτροκίνηση, κάθε σχέδιο ξεκινά από ένα λευκό χαρτί. Στη συνέχεια έρχονται σκίτσα και πολλά 2D σχέδια, ακολουθούμενα από ψηφιακά και τρισδιάστατα πρωτότυπα πηλού. Στην εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι σχεδιαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ίδιες τεχνικές για να βρουν νέες ιδέες, αλλά μπορούν να "παίξουν" με ένα εντελώς νέο σύνολο κανόνων.

Παλαιότερα, οι σχεδιαστές έπρεπε να συνεργαστούν με τους μηχανικούς για να βρουν έναν τρόπο για να φιλοξενήσουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, συστήματα ψύξης / θέρμανσης και την εξάτμιση. Τώρα, αυτά τα άλλοτε βασικά εξαρτήματα έχουν αντικατασταθεί από μπαταρίες, μετατροπείς και μικρούς κινητήρες.

Επίσης, οι σημερινοί σχεδιαστές πρέπει να σκεφτούν τη νέα λειτουργικότητα και τις συσκευές που την επιφέρουν, όπως ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες.

Πλέον, τα νέα ηλεκτρικά crossover, επειδή αυτή η κατηγορία αμαξωμάτων είναι της μόδας, είναι ελαφρώς χαμηλότερα, φαρδύτερα και μακρύτερα για να βελτιωθεί η αεροδυναμική, διατηρώντας παρόμοιο εσωτερικό χώρο και προσφέροντας υψηλότερη θέση καθίσματος από ένα παραδοσιακό sedan ή hatchback.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ