ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Peugeot Motocycles βάζει τα... ηλεκτρικά της

Η Peugeot Motocycles βάζει τα... ηλεκτρικά της

Βρισκόμαστε στην απαρχή μιας νέας εποχής, της ηλεκτροκίνησης, που αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς πολλές εταιρείες παρουσιάζουν κάθε λογής μέσα μετακίνησης.

Βέβαια, υπάρχουν κι εταιρείες που είχαν προβλέψει τι θα ακολουθήσει και είχαν λάβει τα μέτρα τους. Η Peugeot Motocycles, ήδη από το 1996 επένδυσε στην ηλεκτροκίνηση και μάλιστα ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στη Γαλλία, το Peugeot Scoot'elec.

Το 2011, το εργοστάσιο συνέχισε την τεχνολογική καινοτομία του με την κυκλοφορία του eVivacity, το οποίο ήταν ένα ηλεκτρικό σκούτερ νέας γενιάς, εξοπλισμένο με δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου που είχαν τοποθετηθεί στο δάπεδο. Στη συνέχεια, η Peugeot Motocycles παρουσίασε το 3ης γενιάς ηλεκτρικό σκούτερ της, το Peugeot 2.0. Η συνδεσιμότητά του είναι μία από τις πιο προηγμένες στην αγορά, με μια διαδικτυακή πύλη διαχείρισης του στόλου και μια ειδική εφαρμογή για αυτά τα εξαιρετικά προηγμένα οχήματα. Ιδανικό για επαγγελματίες που αναζητούν έναν τεχνολογικό και εξαιρετικά στιβαρό ηλεκτρικό στόλο, το Peugeot 2.0 είναι ένας αυθεντικός κληρονόμος του αμερικανικού πνεύματος pick-up, με τις μεγάλες δυνατότητες φόρτωσης που το χαρακτηρίζουν.

Τώρα, η Peugeot Motocycles περνά στην τέταρτη γενιά ηλεκτρικών δικύκλων καθώς αυξάνονται οι απαιτήσεις για αστικές μετακινήσεις χωρίς ρύπους και θόρυβο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών σκούτερ, αναμένεται το 2020 να αντιπροσωπεύει περίπου το 20% των πωλήσεων σκούτερ που ισοδυναμούν με συμβατικά σκούτερ 50 κ.εκ., σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες της Peugeot Motocycles. Είναι μια μικρή επανάσταση που προκύπτει από την επιθυμία για "καλύτερη οδήγηση".

Η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας φέρνει μαζί της, θετικές αξίες, ευθύνη και περιβαλλοντική συνείδηση. Επιτρέπει επίσης, την απελευθέρωση από τους περιορισμούς της κυκλοφορίας, όπως ισχύει για το Παρίσι, σε περίπτωση μεγάλης αύξησης της ρύπανσης. Εκτός από τους οικολογικούς λόγους, υπάρχουν και οικονομικά πλεονεκτήματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Η εξοικονόμηση καυσίμου, αλλά και η πιο περιορισμένη συντήρηση συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού κόστους χρήσης ενός ηλεκτρικού σκούτερ, σε σύγκριση με ένα σκούτερ με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Peugeot Motocycles βάζει τα... ηλεκτρικά της

Οσον αφορά στο Peugeot e-Ludix, το τέταρτης γενιάς ηλεκτρικό δίκυκλο της Peugeot, καινοτομεί με την αφαιρούμενη μπαταρία που φορτίζεται παντού σαν κινητό τηλέφωνο. Άμεσα εμπνευσμένο από τις εμβληματικές γραμμές του Ludix που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του 2000 και ήταν ένα πολύ εμπορικό μοντέλο του εργοστασίου, το e-Ludix έχει την αξιοπιστία που προκύπτει από την εμπειρία της Peugeot στο σχεδιασμό ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και από τα ειδικά χαρακτηριστικά που έκαναν το Ludix τόσο επιτυχημένο, τα οποία είναι η ευκινησία, η προσβασιμότητα και το ξεχωριστό στυλ.

Προσεκτικά ανασχεδιασμένο, το Peugeot e-Ludix έχει μοντέρνα σιλουέτα και διαχρονικό στυλ. Ελαφρύ (88 κιλά), μικρών διαστάσεων και μοντέρνο, το Peugeot e-Ludix είναι διαθέσιμο σε 4 λαμπερά χρώματα που είναι ορατά στην ποδιά, στο μπροστινό φτερό και στις δύο πλευρές της σέλας.

Αυτές οι χρωματικές πινελιές συνδυάζονται τέλεια με τα ματ μαύρα στοιχεία που ενισχύουν τη μοντέρνα εμφάνιση της ηλεκτρικής έκδοσης του Ludix. Πρακτικό, απλό και φιλικό προς το περιβάλλον, το e-Ludix εμπίπτει στην κατηγορία των σκούτερ που δεν απαιτούν άδεια οδήγησης. Είναι ισοδύναμο με ένα σκούτερ 50 κ.εκ. και μπορεί να οδηγηθεί από την ηλικία των 14 ετών. Όπως απαιτείται από τους κανονισμούς, η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 45 χλμ./ώρα. Αυτό το σκούτερ έχει συνεχή ισχύ 2,5 kW (4 hp) και είναι εξαιρετικά ζωηρό κατά την εκκίνηση και την οδήγηση σε αστικό περιβάλλον.

Συνοπτικά, το e-Ludix διαθέτει τεχνολογία υψηλής απόδοσης, χάρη στο πλήρες σύστημα Bosch: μπαταρία – έλεγχος ηλεκτροκινητήρα – οθόνη οργάνων LCD και μετασχηματιστής 12V, έχει αυτονομία μπαταρίας έως και 50 χλμ. (φορτίζεται στο 80% σε 4 ώρες), δέλα δύο ατόμων, 4 riding modes που καλύπτουν όλες τις οδικές και οδηγικές συνθήκες ("Boost" mode για μέγιστη ταχύτητα, "Go" mode για καλύτερη αυτονομία, "Cruise" mode για συνδυασμό απόδοσης και αυτονομίας και "Crawl" mode για πολύ χαμηλές ταχύτητες και ελιγμούς.

PEUGEOT E-LUDIX CARGO

Αν και διαθέτει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με την έκδοση που απευθύνεται στους ιδιώτες καταναλωτές, το Peugeot e-Ludix Cargo προσφέρει και ειδικά οφέλη για τους επαγγελματίες. Η σχάρα αποσκευών έχει σχεδιαστεί για βαριά φορτία μέχρι 25 κιλά. Το φτερό και τα πλευρικά καπάκια έχουν κατασκευαστεί από πολυπροπένιο και είναι πολύ ανθεκτικά. Σε αντίθεση με την έκδοση που απευθύνεται στους ιδιώτες καταναλωτές, διαθέτει μονόσελο και αφαιρούμενα ή αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Για το 2020 θα είναι διαθέσιμο σε λευκό, μαύρο και κόκκινο χρώμα.

PEUGEOT E-LUDIX “SHARING”

Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην EICMA είναι ένα όχημα για κοινούς φορείς εκμετάλλευσης στόλου. Θα είναι εξοπλισμένο με μια δεύτερη μπαταρία για μεγαλύτερη αυτονομία και μια τηλεματική μονάδα για απομακρυσμένη διαχείριση στόλου. Θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε εκδόσεις που ισοδυναμούν με οχήματα 50 κ.εκ. και 125 κ.εκ. για να καλύψει όλες τις ανάγκες της αγοράς. Με την εισαγωγή της πλήρους ηλεκτρικής σειράς e-Ludix, η Peugeot Motocycles σκοπεύει περισσότερο από ποτέ, να φέρει επανάσταση στις αστικές μετακινήσεις ιδιωτών και επαγγελματιών, συμβάλλοντας παράλληλα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αλλά και της ηχορύπανσης...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ