Η Peugeot μπαίνει και στα ελαφρά επαγγελματικά pickup
Ενας μεγάλος όμιλος, όπως η PSA Peugeot Citroen, που έχει ιδιαίτερα μεγάλη δυναμική και στον τομέα των επαγγελματικών εκδόσεων, δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός μιας ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας.
Ενας μεγάλος όμιλος, όπως η PSA Peugeot Citroen, που έχει ιδιαίτερα μεγάλη δυναμική και στον τομέα των επαγγελματικών εκδόσεων, δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός μιας ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας, όπως των ελαφρών επαγγελματικών pick-up μοντέλων, ενός τόνου, που σημειώνει πάνω από 2,4 εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις.
Η πρόταση, λοιπόν, της Peugeot, είναι το ολοκαίνουργιο LANDTREK, το οποίο έχει με ικανότητα ρυμούλκηση έως 3,5 τόνους, με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με πλούσιο εξοπλισμό εφάμιλλο επιβατικού και τρία αμαξώματα: μονοκάμπινο με μεγάλη καρότσα ( chassis cab), μονοκάμπινο με έξτρα θέσεις ( single cab) και τετράθυρο διπλοκάμπινο ( double cab), το οποίο ίσως να είναι και το πιο δημοφιλές σε αγορές που θέλουν οχήματα πολλαπλών χρήσεων.
Σχεδιαστικά, όπως είναι λογικό, δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από τη φόρμα των pickup, ωστόσο δείχνει χαρακτήρα και ειδικά μπροστά, υιοθετώντας τη χαρακτηριστική μάσκα της μάρκας, που απαντάται στα τελευταία της μοντέλα, κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι Peugeot και με κάθετες υπογραφές φώτων ημέρας LED, εκπλήσσοντας ιδιαίτερα.
Η γαλλική μάρκα, σε στενή συνεργασία με πολυάριθμους διεθνείς προμηθευτές (Ευρώπη, Ιαπωνία, ΗΠΑ), κάνοντας 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών σε όλα τα εδάφη και σε όλες τις καιρικές συνθήκες, αναφέρει ότι έχει δημιουργήσει ένα σύνολο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αγοραστών του είδους, από αγρότες μέχρι και ελεύθερους επαγγελματίες. Οι διαστάσεις παραμένουν εντός των ορίων της αγοράς, με μήκος 5,33 μ. για την διπλοκάμπινη έκδοση και 5,39 μ. για τις δύο άλλες εκδόσεις, όλες με πλάτος 1,92 μ.
Επίσης, δεδομένου ότι οι πελάτες των pickup θέλουν μια πραγματική μεταφορική ικανότητα, το νέο PEUGEOT LANDTREK έχει δυνατότητα για 2 ευρωπαλέτες στις εκδόσεις Double Cab (1.,63 μ. x 1,60 μ. x 500 χλστ. και 1,22 μ. μεταξύ των αξόνων), και 3 ευρωπαλέτες στη μονοκάμπινη έκδοση (2,43 μ. x 1,60 μ. x 500 χλστ. και 1,52 μ. μεταξύ των αξόνων).
Σε κάθε περίπτωση το ωφέλιμο φορτίο υπερβαίνει το 1 τόνο και μπορεί να φτάσει ακόμη και σε 1,2 τόνους, σε ορισμένες εκδόσεις. Επιπλέον, η περιοχή φόρτωσης φωτίζεται με LED, ενώ επιτρέπει και φόρτιση μέσω μιας αποκλειστικής υποδοχής 12 volt. Κι ακόμη, για όσους προτιμούν τα ακραία και πολύ μεγάλα φορτία, οι μονοκάμπινες εκδόσεις Workhorse μπορούν να πωληθούν χωρίς πίσω προφυλακτήρα και επομένως να έχουν άνοιγμα αποσκευών 180°.
Το εσωτερικό, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα επιβατικά της Peugeot. Το δύο αχτίνων τιμόνι παραπέμπει στο PEUGEOT 3008, ενώ η οθόνη αφής 10 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, είναι εμπνευσμένη από το PEUGEOT 508. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στο χώρο των επιβατών, που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 6 επιβάτες. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ 2 ανεξάρτητων καθισμάτων με κεντρικό υποβραχιόνιο ή 3 καθισμάτων Multiflex, με δυνατότητα αναδίπλωσης του κεντρικού ώστε να τραπέζι εργασίας ή να τοποθετηθούν αντικείμενα βάρους μέχρι 75 κιλά, με αναδίπλωση και της πλάτης του συνοδηγού. Τα πίσω καθίσματα, έχουν δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης 60/40 ή 100%. Όταν διπλώνονται, οι πλάτες μπορούν να στηρίξουν ένα φορτίο μέχρι 100 κιλά. Επιπροσθέτως, δύο στερεωτικά εξαρτήματα εξασφαλίζουν την ασφάλεια και την τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων. Πέραν αυτών, υπάρχουν και χώροι για μικροαντικείμενα όγκου 27 λίτρων.
Τεχνολογικά, διαθέτει ότι και τα τελευταίας γενιάς SUV της μάρκας, προηγμένη συνδεσιμότητα (υποδοχές USB / Bluetooth), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, συμβατότητα με Apple CarPlay / Android Auto και σκληρό δίσκο 10 GB.
Η ασφάλεια εξασφαλίζεται από 6 αερόσακους και ESP, έχοντας Hill Descent Control, για ομαλή κατάβαση με σταθερή, χαμηλή ταχύτητα, ASR για βελτιωμένη πρόσφυση στις εκδόσεις 4x2 και 4x4, έλεγχο Swing Trailer, για την αποφυγή κινδύνων σε ρυμούλκηση, σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς και περιμετρική κάλυψη θέασης (360 μοίρες) έχοντας από 1 έως 4 κάμερες.
Στον τομέα των κινητήρων θα είναι διαθέσιμο με μοτέρ, turbo πετρελαίου 1.9 lt – 150 hp, με ροπή 350 Nm, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο Getrag 6 ταχυτήτων. Επίσης, θα προσφέρεται και με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης 2.4 lt - 210 hp, με ροπή 320 Nm σε συνδυασμό το χειροκίνητο κιβώτιο ή με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Punch με διαδοχικές αλλαγές σχέσεων, σπορ λειτουργία ή και οικονομική.
Ανάλογα την έκδοση το ύψος από το έδαφος κυμαίνεται από 21 έως 23 εκ. (ανάλογα τους τροχούς 16-18 ιντσών), η βύθιση μέχρι τα 60 εκ., έχω γωνία προσέγγισης 29 ή 30 μοίρες (ανάλογα με την έκδοση), αποφυγής 27 ή 26 μοίρες (ανάλογα με την έκδοση), γωνία ράμπας 25 μοίρες, γωνία αναρρίχησης από 40 μοίρες (4x2) έως 90 μοίρες (4x4) και γωνία πλάγιας κίνησης μέχρι 42 μοίρες. Εφοδιάζεται και με ελαστικά λάσπης και χιονιού (M + S), κατάλληλα για όλα τα εδάφη, ενώ φέρει πολλά προστατευτικά χαρακτηριστικά: λαμαρίνα κάτω από τον κινητήρα, προστασία προβολέων, ποδιές κ.α.
Θα είναι διαθέσιμο έως το τέλος του 2020, σε έκδοση 4x2, με κίνηση στον πίσω άξονα και σε έκδοση 4x4, όπου με περιστροφικό διακόπτη έχεις επιλογές: 4Η (υψηλές ταχύτητες) σε τετρακίνητη λειτουργία, 4L (χαμηλές ταχύτητες) για οδήγηση σε δύσκολα εδάφη και 2H για οδήγηση μόνο με κίνηση στον πίσω άξονα. Τέλος, το πίσω διαφορικό είναι εξοπλισμένο με το σύστημα eLocker, με αυτόματη αποσύνδεση και παρέχει επιπλέον πρόσφυση όταν ένας τροχός περιστρέφεται…