Η plug-in hybrid έκδοση του DS 7 Crossback
Το παρακλάδι πολυτελείας της Citroen, που πήρε το βαρύτατο όνομά του απ' τη μυθική DS του ’55, περνά στη δεύτερη σελίδα της ιστορίας του.
Το παρακλάδι πολυτελείας της Citroen, που πήρε το βαρύτατο όνομά του απ' τη μυθική DS του ’55, περνά στη δεύτερη σελίδα της ιστορίας του. Η νέα γενιά της «ναυαρχίδας» DS 7 Crossback, με την έκδοση Plug-in hybrid E-Tense 4x4, εγκαινιάζει την εποχή της ηλεκτροκίνησης της DS, όπου καθένα της αυτοκίνητο, ως το 2025, θα έχει ηλεκτρική ή plug-in υβριδική εκδοχή.
Η E-Tense 4x4 συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης 1.6 Turbo 200 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες, που αυξάνουν την ισχύ στου 300 hp και προσομοιώνουν την τετρακίνηση σε συνθήκες ελλιπούς πρόσφυσης, καθώς ο ένας ηλεκτροκινητήρας επενεργεί στους πίσω τροχούς.
Αυτή η έκδοση της DS 7 Crossback έχει τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης για 48 χιλιόμετρα, και εκπέμπει 40 γρ./χλμ. CO2. Οι απλές εκδόσεις θα δίνουν την επιλογή των κινητήρων πετρελαίου BlueHDi 130 και 180 και βενζίνης PureTech 180 και 225 ίππων, με το νέο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8.
Η DS διακρίνεται και για την ποιότητα των υλικών, με τη χρήση, μεταξύ άλλων, χρωμίου, φωτιστικών σωμάτων DS Active LED Vision, ζαντών 20 ιντσών ή κρυστάλλων και ηχοσυστήματος Focal στο εσωτερικό, στις εκδόσεις (Inspirations) με τα ονόματα Bastille, Performance Line, Rivoli και Opera.
Το αμάξωμά της, μήκους 4,57 μέτρων, έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια από την πρώτη γενιά. Βασιζόμενο στην κατά 30% πιο άκαμπτη πλατφόρμα EMP2 προσφέρει 555 λίτρα αποσκευών και συνδυάζεται, με την ηλεκτρονική ανάρτηση DS Active Scan Suspension - η οποία ανιχνεύει τον δρόμο εμπρός και προσαρμόζει την απόσβεση κάθε τροχού ξεχωριστά…