X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η πολυτέλεια συναντά την κομψότητα στο νέο DS4

Η πολυτέλεια, συναντά την κομψότητα στο νέο DS4

Η μάρκα πολυτελών εκδόσεων του γαλλικού ομίλου PSA, αποδεικνύει εμπράκτως ότι μπορεί να δημιουργεί μοντέλα που ξεχωρίζουν.

Το ο-λα-λα είναι μια γαλλική έκφραση θαυμασμού, την οποία, βέβαια, τη χρησιμοποιούμε σε κάθε τι που μας αρέσει. Στην περίπτωση του νέου DS4, το ο-λα-λα είναι λίγο για να χαρακτηρίσει αυτό το κάλλος, ένα αυτοκίνητο που σε εμφάνιση "τα σπάει", που λέμε στην αργκό.

Από όποια πλευρά κι αν κοιτάξεις το τέταρτο μοντέλο της θυγατρικής του γαλλικού ομίλου PSA (Peugeot, Citroen, Opel), μένεις έκπληκτος με τις ακμές, τις περίτεχνες γραμμές και τα πρελούδια που το πλημμυρίζουν.

Εντάσσεται στην καρδιά της μεσαίας κατηγορίας αμαξωμάτων, με 4,40 μέτρα μήκος, 1,83 μ. πλάτος και 1,47 μ. ύψος, βασιζόμενο σε μια νέα πλατφόρμα, που μπορεί να φιλοξενήσει και συστήματα ηλεκτροκίνησης.

Η τεράστια μάσκα με τις κυψέλες και το επιβλητικό σήμα της μάρκας στη μέση, κάνει μπαμ από μακριά, ενώ τα λεπτά φωτιστικά φέρουν τεχνολογία DS MATRIX LED VISION, με την οποία οι προβολείς στρίβουν με την κίνηση του τιμονιού, φωτίζοντας ακόμα καλύτερα τον δρόμο. Χαρακτηριστικά είναι και τα LED φώτα ημέρας, σε σχήμα L.

Στο πλάι, είτε με ζάντες 19, είτε με 20 ιντσών, και μεγάλα ελαστικά, δείχνει το παράστημά του, που συνοδεύεται από την κεκλιμένη οροφή, και παραπέμπει σε κουπέ.

Η πολυτέλεια, συναντά την κομψότητα στο νέο DS4

Εξίσου περίτεχνα είναι και τα πίσω φώτα, με έντονα τα κοψίματα στο πίσω μέρος, που δημιουργούν ένα ιδιαίτερο ανάγλυφο.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό, είναι οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες, και για τον λόγο αυτό ενισχύθηκε περαιτέρω η ασφάλεια του αμαξώματος, για τις πλευρικές συγκρούσεις.

Το μικρό τιμόνι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η πολυτέλεια να είναι διάχυτη στο εσωτερικό, δημιουργούν μια καμπίνα ανώτερης αισθητικής, που περιλαμβάνει και σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας νέας γενιάς, ένα καινοτόμο σύστημα "επαυξημένης" προβολής πληροφοριών και χώρο αποσκευών 430 λίτρων, με την πόρτα να ανοίγει ηλεκτρικά και ανέπαφα.

Το νέο DS4 θα λανσαριστεί τόσο σε συμβατικές, όσο και σε plug-in hybrid έκδοση. Οι τρεις βενζινοκινητήρες είναι: PureTech 130 Automatic, PureTech 180 Automatic και PureTech 225 Automatic, ενώ υπάρχει και μια έκδοση πετρελαίου: BlueHDi 130 Automatic Diesel.

Ως προς την κατανάλωση, το εργοστάσιο δίνει τιμές στις εκδόσεις βενζίνης από 4,8 λίτρα/100 χλμ. και στην πετρελαίου 5,9 λίτρα/100 χλμ.

Όσον αφορά στην plug-in hybrid έκδοση, h DS 4 E-TENSE 225 εφοδιάζεται με τον κινητήρα βενζίνης PureTech - 180 ίππων, που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων, κι έχοντας μπαταρία 12,4 kWh, μπορεί να λειτουργήσει αμιγώς ηλεκτρικά και χωρίς να ρυπαίνει, για περίπου 55 χλμ. Η απόσταση αυτή, μαζί με τη απόσταση που μπορεί να καλύψει με το ρεζερβουάρ βενζίνης, του δίνουν μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 1,3 λίτρα/ 100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, από 29 γρ./χλμ.

Με τρομερή ροπή, 360 Nm, επιταχύνει σε 7,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, όμως δεν είναι αυτό το απόλυτο ζητούμενο, καθώς η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα λανσαριστεί έως το 2024, θα καταστήσει αυτό το νούμερο παρελθόν.

Περιττό να αναφέρω ότι θα διαθέτει πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού. Εν αναμονή του λανσαρίσματος.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ