ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η πρώτη αίσθηση, οδηγώντας το ολοκαίνουργιο VW Polo στο Αμβούργο

Η πρώτη αίσθηση, οδηγώντας το ολοκαίνουργιο VW Polo στο Αμβούργο

Με βροχερό καιρό, σχεδόν όπως πάντα στο Αμβούργο, ο Δημήτρης Μπαλής έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα οδηγώντας το ολοκαίνουργιο VW Polo.

Ένα μοντέλο στο οποίο η γερμανική μάρκα βασίζει πάρα πολλά, διότι απευθύνεται σε μια πολύ εμπορική κατηγορία, των supermini, στην οποία υπάρχει ένας μεγάλος… συνωστισμός και βέβαια αντίστοιχα μεγάλος ανταγωνισμός.

Το Polo έχει μακρά παράδοση, από το 1975, για να φθάσουμε τώρα στην 6η του γενιά (1975, 1981, 1994, 2001, 2009, 2017), με ενδιάμεσα "αναγκαία" facelift προκειμένου να παραμένει φρέσκο ενδιάμεσα, μέχρι την επόμενη ριζική ανανέωση. Μέχρι στιγμής, από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του, έχει πουλήσει παγκοσμίως κοντά στα 14,3 εκατ. μονάδες, ένα ιδιαιτέρως σημαντικό νούμερο στην αγορά.

Το νέο Polo ήρθε πιο κοντά στο μεγαλύτερο Golf, τόσο σε διαστάσεις όσο και σε στυλ. Θα μπορούσαμε να πούμε, κάλλιστα, ότι… Golf-φέρνει, διότι μοιράζεται πολλά στοιχεία, όπως την πλατφόρμα MQB, που τη χρησιμοποιεί και το μεγαλύτερο Passat.

Μεγαλύτερο λοιπόν σε διαστάσεις, συνολικά μάκρυνε κατά 8,1 εκατοστά. Ωστόσο, επειδή το μήκος δεν λέει πάντα την αλήθεια, ότι δηλαδή μεγάλωσαν οι χώροι, αν δούμε επιμέρους τις αλλαγές θα το διαπιστώσουμε καλύτερα. Διότι οι σχεδιαστές μίκρυναν κατά 4,4 εκ. το μπροστινό τμήμα που άλλωστε δεν κάνει τη διαφορά σε χώρους, αύξησαν κατά 3,1 εκ. το πίσω μέρος, διευρύνοντας τον χώρο αποσκευών λίγο και όλη η υπόλοιπη αύξηση πέρασε στην καμπίνα, διότι αυξήθηκε το μεταξόνιο κατά 9,4 εκ.

Η πρώτη αίσθηση, οδηγώντας το ολοκαίνουργιο VW Polo στο Αμβούργο

Ταυτόχρονα, φάρδυνε και κατά 6,9 εκ. και το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε καλύτερους χώρους για επιβάτες. Και επειδή, πλέον, δεν είναι καιρός για… δεύτερα αυτοκίνητα, το νέο Polo προορίζεται για πρώτο και μοναδικό στις περισσότερες οικογένειες.

Πέρα από τις διαστάσεις, το νέο Polo προικίσθηκε με στοιχεία από τα μεγαλύτερα VW, όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και ενδείξεων Active Info Display, καθώς και με όλα τα διαθέσιμα συστήματα ασφάλειας της μάρκας.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό, είναι ότι για πρώτη φορά οι Γερμανοί "παίζουν" με διχρωμίες στο εσωτερικό, με διαφορετικές επιλογές στο ταμπλό και την κονσόλα. Έτσι, ξεφεύγουν από το μουντό σκηνικό της καμπίνας και πηγαίνουν σε πιο νεανικό και ευχάριστο.

Αξίζει επίσης να πω, ότι ταμπλό και κονσόλα σηκώθηκαν ψηλότερα, ώστε να έρθουν όλα στο ύψος ου οδηγού και να μην σκύβει για τις ρυθμίσεις, για παράδειγμα στην οθόνη αφής.

Η πρώτη αίσθηση, αφού κάθισα στα πράγματι πολύ καλά ημιμπάκετ καθίσματα, είναι ότι το νέο Polo πατά καλά στο δρόμο. Δεν μπόρεσα να το δοκιμάσω σε πιο γρήγορα τμήματα, διότι με τα όρια ταχύτητας στη Γερμανία δεν παίζεις κι έτσι με 50 και 70 χλμ. ανώτατη ταχύτητα, ως επί το πλείστον στην πόλη, δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ