X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Skoda γιορτάζει 100 χρόνια Τσεχοσλοβακίας

PETR HOMOLKA

Κι όμως, η Skoda θυμήθηκε ότι στις 28 Οκτωβρίου 1918, ιδρύθηκε η Δημοκρατία της Τσεχοσλοβακίας, η οποία βέβαια διαλύθηκε την 1η Ιανουαρίου 1993.

Η Skoda αποτέλεσε σημαντικό πυλώνα της οικονομίας της τότε Δημοκρατίας και εκείνη την εποχή τα οχήματα που κατασκευάστηκαν από τους Laurin & Klement απολάμβαναν μεγάλη δημοτικότητα στη χώρας τους.

Από το 1936, η εταιρεία ήταν ηγέτης στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου με το σήμα SKODA και σε όλη τη διάρκεια ακόμη και των πιο δύσκολων στιγμών της ιστορίας της χώρας, η μάρκα διατήρησε τη φήμη της ως καινοτόμου, καλά διαχειριζόμενης εταιρείας. Μετά την ένταξή της στο Volkswagen Group το 1991, η SKODA άνοιξε το δρόμο για τη δυναμική ανάπτυξη ενός παγκόσμιου εμπορικού σήματος.

Αμέσως μετά την ίδρυση της Δημοκρατίας της Τσεχοσλοβακίας, ο κατασκευαστής αυτοκινήτων Laurin & Klement (L & K) είχε να αντιμετωπίσει την κατάρρευση της πρώην αυστριακό-ουγγρικής αγοράς. Επίσης, λόγω της συνεχιζόμενης στασιμότητας, ορισμένες ξένες αγορές εξαφανίστηκαν εντελώς στην μεταπολεμική Ευρώπη.

Η λύση ήταν να συγχωνευθεί με την επιτυχημένη εταιρία SKODA της Pilsen το 1925. Ένα γενναιόδωρο επενδυτικό πρόγραμμα επέτρεψε την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς αυτοκινήτων. Επιπλέον, η SKODA ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της παραγωγής γραμμών συναρμολόγησης στην Τσεχοσλοβακία.

Ακόμη και κατά τη διάρκεια των μεσοπολεμικών χρόνων, η μάρκα παρήγαγε υψηλής ποιότητας οχήματα όπως το L & K / SKODA 110 και το SKODA POPULAR.

Η μάρκα έκανε πιο μαζική τη βιομηχανία της Τσεχοσλοβακίας, στα μέσα της δεκαετίας του 1960, με το SKODA 1000 MB, ενώ το 1987, το SKODA FAVORIT άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία επιτυχίας της παραδοσιακής μάρκας. Το μοντέρνο, συμπαγές αυτοκίνητο προκάλεσε το ενδιαφέρον του ομίλου Volkswagen, γι 'αυτό θεωρείται το εφαλτήριο για την εξαγορά της μάρκας το 1991...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ