Η Skoda γιορτάζει 100 χρόνια Τσεχοσλοβακίας
Κι όμως, η Skoda θυμήθηκε ότι στις 28 Οκτωβρίου 1918, ιδρύθηκε η Δημοκρατία της Τσεχοσλοβακίας, η οποία βέβαια διαλύθηκε την 1η Ιανουαρίου 1993.
Η Skoda αποτέλεσε σημαντικό πυλώνα της οικονομίας της τότε Δημοκρατίας και εκείνη την εποχή τα οχήματα που κατασκευάστηκαν από τους Laurin & Klement απολάμβαναν μεγάλη δημοτικότητα στη χώρας τους.
Από το 1936, η εταιρεία ήταν ηγέτης στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου με το σήμα SKODA και σε όλη τη διάρκεια ακόμη και των πιο δύσκολων στιγμών της ιστορίας της χώρας, η μάρκα διατήρησε τη φήμη της ως καινοτόμου, καλά διαχειριζόμενης εταιρείας. Μετά την ένταξή της στο Volkswagen Group το 1991, η SKODA άνοιξε το δρόμο για τη δυναμική ανάπτυξη ενός παγκόσμιου εμπορικού σήματος.
Αμέσως μετά την ίδρυση της Δημοκρατίας της Τσεχοσλοβακίας, ο κατασκευαστής αυτοκινήτων Laurin & Klement (L & K) είχε να αντιμετωπίσει την κατάρρευση της πρώην αυστριακό-ουγγρικής αγοράς. Επίσης, λόγω της συνεχιζόμενης στασιμότητας, ορισμένες ξένες αγορές εξαφανίστηκαν εντελώς στην μεταπολεμική Ευρώπη.
Η λύση ήταν να συγχωνευθεί με την επιτυχημένη εταιρία SKODA της Pilsen το 1925. Ένα γενναιόδωρο επενδυτικό πρόγραμμα επέτρεψε την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς αυτοκινήτων. Επιπλέον, η SKODA ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της παραγωγής γραμμών συναρμολόγησης στην Τσεχοσλοβακία.
Ακόμη και κατά τη διάρκεια των μεσοπολεμικών χρόνων, η μάρκα παρήγαγε υψηλής ποιότητας οχήματα όπως το L & K / SKODA 110 και το SKODA POPULAR.
Η μάρκα έκανε πιο μαζική τη βιομηχανία της Τσεχοσλοβακίας, στα μέσα της δεκαετίας του 1960, με το SKODA 1000 MB, ενώ το 1987, το SKODA FAVORIT άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία επιτυχίας της παραδοσιακής μάρκας. Το μοντέρνο, συμπαγές αυτοκίνητο προκάλεσε το ενδιαφέρον του ομίλου Volkswagen, γι 'αυτό θεωρείται το εφαλτήριο για την εξαγορά της μάρκας το 1991...