Η Τεχνητή Νοημοσύνη κάνει πιο γρήγορη την παραγωγή αυτοκινήτων
Εταιρείες όπως η BMW, έχουν ήδη προχωρήσει στην εκμετάλλευση της Τεχνητής Νοημοσύνης για να αναβαθμίσουν την παραγωγική διαδικασία στα εργοστάσια.
Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει ήδη λάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προγνωστική συντήρηση του εργοστασίου στο Ρέγκενσμπουργκ, του BMW Group. Στόχος του συστήματος έξυπνης ανάλυσης που χρησιμοποιείται στη γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ρέγκενσμπουργκ, είναι η πρόληψη μη προγραμματισμένων διακοπών στην παραγωγή.
Η προγνωστική συντήρηση προβλέπει και προλαμβάνει βλάβες και προγραμματισμένες στάσεις συντήρησης, κάνοντας αναλύσεις του εξοπλισμού μεταφοράς βάσει δεδομένων που λαμβάνονται σε πραγματικό χρόνο κάθε μέρα. Το σύστημα που υποστηρίζεται από την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), αποτρέπει ετησίως κατά μέσο όρο περίπου 500 λεπτά διακοπής μόνο στη συναρμολόγηση οχημάτων στο εργοστάσιο του Ρέγκενσμπουργκ.
Για τη συναρμολόγηση στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ρέγκενσμπουργκ, τα οχήματα τοποθετούνται γενικά σε φορητές βάσεις φόρτωσης ή σε συστήματα ολίσθησης που κινούνται με αλυσίδα, τα οποία διέρχονται από τις αίθουσες παραγωγής. Οποιοδήποτε τεχνικό σφάλμα στα υπερσύγχρονα συστήματα μεταφοράς μπορεί να οδηγήσει σε ακινητοποίηση των γραμμών συναρμολόγησης.
Αυτό αυξάνει τις απαιτήσεις τόσο σε επίπεδο συντήρησης όσο και κόστους. Για να αποφευχθεί αυτό, η ομάδα καινοτομίας του εργοστασίου του Ρέγκενσμπουργκ ανέπτυξε ένα σύστημα που μπορεί να εντοπίζει έγκαιρα πιθανά τεχνικά προβλήματα - και έτσι να αποφεύγονται τυχόν απώλειες στην παραγωγή. Τα επηρεαζόμενα εξαρτήματα του στοιχείου μεταφοράς μπορούν να αφαιρεθούν από τη γραμμή συναρμολόγησης και να επισκευαστούν μακριά από την παραγωγή.
Το πλεονέκτημα είναι ότι το σύστημα παρακολούθησης δεν απαιτεί πρόσθετους αισθητήρες ή εξοπλισμό, αλλά αξιολογεί τα υπάρχοντα δεδομένα από τα εγκατεστημένα εξαρτήματα και το σύστημα ελέγχου των στοιχείων μεταφοράς. Αν διαπιστωθούν ανωμαλίες, ηχεί συναγερμός. Στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ρέγκενσμπουργκ, ένα όχημα βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης περίπου κάθε λεπτό -για την ακρίβεια κάθε 57 δευτερόλεπτα.