ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Toyota προλογίζει τα μοντέλα της

Η Toyota προλογίζει τα μοντέλα της

Στις 17 Μαρτίου η Toyota ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, μικρότερο του Yaris.

Δύο κατηγορίες αμαξωμάτων έχουν μεγάλη ζήτηση αυτή την εποχή στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, η οποία ακολουθεί τις τάσεις: τα μικρά μοντέλα (A) και τα SUV Crossover.

Τα πρώτα έχουν μεγάλη ζήτηση, καθώς είναι προσιτά στην αγορά, οικονομικά σε χρήση (λιγότερο καύσιμο, χαμηλά ή καθόλου τέλη κυκλοφορίας, μικρότερα ασφάλιστρα) και έχουν περισσότερους χώρους, σε σχέση με τα ίδια μοντέλα των προηγούμενων ετών κι αυτό διότι τα αμαξώματα μεγαλώνουν από γενιά σε γενιά.

Η Toyota, η οποία διαθέτει σε περίπτωση θέση το Yaris, η νέα γενιά του οποίου αναδείχθηκε πρόσφατα ως "Αυτοκίνητο της χρονιάς 2021" στην Ευρώπη, όντας ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στη γηραιά ήπειρο και το καλοπουλημένο στην Ελλάδα για μια δεκαετία, προχωρά στην παρουσίαση ενός ακόμη μικρού μοντέλου.

Η Toyota προλογίζει τα μοντέλα της


Μπορεί εισαγωγικό αυτοκίνητο στη γκάμα της Toyota να είναι το Aygo, ωστόσο οι τεχνολογικές εξελίξεις αναμένεται να το προσπεράσουν.

Η νέα, ευέλικτη πλατφόρμα GA-B, αποτέλεσμα της νέας φιλοσοφίας σχεδιασμού, Toyota New Global Architecture (TNGA), αποτελεί τη βάση για το νέο μοντέλο, μια βάση που ήδη χρησιμοποιεί το νέο Yaris και το πολυαναμενόμενο Yaris Cross, η Crossover εκδοχή του μοντέλου, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος.

Η Toyota προλογίζει τα μοντέλα της

Η Toyota, θεωρεί ότι το νέο μοντέλο, που θα αποκαλυφθεί στις 17 Μαρτίου με την κωδική ονομασία X prologue, ουσιαστικά θα προλογίζει τη γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, καθώς θα είναι το εισαγωγικό μοντέλο. Μαζί, με τα Yaris και Yaris Cross, αναμένεται να φέρουν την ετήσια παραγωγή μοντέλων με βάση την πλατφόρμα GA-B, σε πάνω από 500.000 στην Ευρώπη.

Μέχρι να αποκαλυφθεί πλήρως το νέο μοντέλο, γνωρίζουμε ότι θα φέρει κινητήρα εσωτερικής καύσης, διότι η Toyota θεωρεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα είναι οικονομικά προσιτό στη μεγάλη μάζα υποψήφιων αγοραστών, ωστόσο αναμένεται να χρησιμοποιεί κάποιας μορφής ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία, άλλωστε, αποτελεί κυρίαρχη στρατηγική της Toyota σε όλα της τα μοντέλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ