Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου
Ενα ολοκληρωμένο όραμα θα παρουσιαστεί στην έκθεση Automobility LA του Λος Άντζελες. Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου.
Περίπτερο εταιρείας αυτοκινήτων σε έκθεση, χωρίς αυτοκίνητο μπορεί να υπάρξει; Κι όμως, η Volvo θα εμφανιστεί στην Automobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία, χωρίς ούτε ένα αυτοκίνητο. Φέτος, η σουηδική εταιρεία παρουσιάζει το ανατρεπτικό της όραμα, δίνοντας νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου.
Από τις απαρχές του, το αυτοκίνητο ήταν και θα παραμείνει σημείο αναφοράς στις μετακινήσεις. Όμως οι προσδοκίες των ανθρώπων από αυτό αλλάζουν, όπως αλλάζει και η αυτοκινητοβιομηχανία. Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών.
Στο περίπτερο της Volvo στην Automobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη: εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: “Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο”.
Έτσι, αντί να εμφανίσει η εταιρεία μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέγει να μιλήσει για την ιδέα του αυτοκινήτου.
Παράλληλα με το δυνατό της μήνυμα, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo.
«Αντί απλώς να κατασκευάζουμε και να πωλούμε αυτοκίνητα, θα παρέχουμε στους πελάτες μας την ελευθερία να μετακινούνται με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο», δήλωσε ο Χόκαν Σάμιουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars.
Η Volvo Cars πιστεύει στη δύναμη των στρατηγικών συνεργασιών. Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminarκαι η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών.
Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move, η Volvo έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, και θα δημιουργήσει πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της.