X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η VW ετοιμάζει αυτόνομα ρομπότ-ταξί και φορτηγά

To ID. BUZZ της Volkswagen VOLKSWAGEN

Το ID. BUZZ θα είναι το πρώτο όχημα του ομίλου Volkswagen που θα κινείται αυτόνομα.

Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες στο χώρο της αυτοκίνησης, όπως έχω επισημάνει από καιρό. Η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση, είναι το μέλλον. Η πρώτη είναι ήδη εδώ και η δεύτερη έρχεται, καθώς γίνονται εκτενείς δοκιμές σε πολλά σημεία του εξωτερικού.

Μέχρι στιγμή, δείγματα της αυτόνομης οδήγησης, που χωρίζεται σε Επίπεδα, έχουμε δει στα σημερινά αυτοκίνητα, με τα προηγμένα συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης, να εξυπηρετούν τον οδηγό, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο.

Στον όμιλο της VW εργάζονται εντατικά και επενδύουν πολύ σε αυτόν τον τομέα, στην Ερευνα & Εξέλιξη (R&D) για την Κινητικότητα ως Υπηρεσία.

Σύμφωνα με τον Carsten Intra, διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen Commercial Vehicles, του επαγγελματικού τμήματος του ομίλου, του οποίου το εποπτικό συμβούλιο επιβεβαίωσε το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης που προετοιμάζει, «η αυτόνομη, ηλεκτρική οδήγηση θα συμβάλει σημαντικά στην αστική κινητικότητα και την οδική ασφάλεια. Τα οχήματά μας είναι η λογική πρώτη επιλογή για την εφαρμογή τέτοιων συστημάτων».

Η εισαγωγή αυτόνομων συστημάτων κυκλοφορίας υπολογίζεται για το 2025 και θα ξεκινήσει από τα επαγγελματικά οχήματα της Volkswagen.

Ο όμιλος, φέτος, για πρώτη φορά, διεξάγει δοκιμές στη Γερμανία, στις οποίες το σύστημα αυτόνομης οδήγησης από την Argo AI θα χρησιμοποιηθεί σε μια έκδοση του μελλοντικού ID. BUZZ από την Volkswagen Commercial Οχήματα. Ο στόχος είναι να αναπτυχθεί μια ιδέα ομαδοποίησης παρόμοια με αυτή που προσφέρει η MOIA σήμερα. Στα μέσα αυτής της δεκαετίας, οι πελάτες της VW θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφερθούν στον προορισμό τους, σε επιλεγμένες πόλεις, με αυτόνομα οχήματα.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, η Ford Motor Company και η Volkswagen Commercial Vehicles, έχουν επενδύσει εξίσου στην Argo AI, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε πλατφόρμες λογισμικού για Αυτόνομη Οδήγηση. Ο στόχος είναι η γρήγορη ανάπτυξη και χρήση αυτόνομων συστημάτων. Εκτός από την αρχική επένδυση του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων, η Volkswagen έφερε επίσης τη θυγατρική της AID (Autonomous Intelligent Driving) στην Argo AI.

Η Volkswagen Commercial Vehicles είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη πλήρως αυτόνομων συστημάτων και την εμπορική τους χρήση σε αστικές περιοχές. Η VWCV θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει οχήματα ειδικού σκοπού (SPV), όπως ρομπότ-ταξί και φορτηγά.

Εκτός από τις επενδύσεις στην Argo AI, ο όμιλος επενδύει επίσης δισεκατομμύρια σε έργα του Car.Software Organisation που αναπτύσσει, παράλληλα και ανεξάρτητα από την Argo AI, υποβοηθούμενες και αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης έως το επίπεδο 4, για όλες τις μάρκες του ομίλου VW.

Η Volkswagen Commercial Vehicles αναπτύσσει τα οχήματα στα οποία θα χρησιμοποιηθεί το σύστημα αυτόνομης οδήγησης (SDS), της Argo. Βασίζονται στον ηλεκτρικό ID. BUZZ, το οποίο θα λανσαριστεί το 2022.

Οι εξελίξεις ήδη έχουν δρομολογηθεί, ώστε όχι μόνο να είναι ηλεκτροκίνητο το εμβληματικό Bulli, αλλά και για να μετατραπεί σε ένα πρωτοποριακό αυτόνομο όχημα με SDS.

Υβριδικό ή Συμβατικό; Ποια είναι η καλύτερη επιλογή; Η απάντηση βρίσκεται στο ‘On The Road Again’. Το νέο podcast του SPORT24 με τον Δημήτρη Μπαλή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ