X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιδού η νέα Jaguar I-Pace

WWW.JAKOBEBREY.COM

Η Jaguar θα γίνει τον Ιούλιο η πρώτη premium εταιρεία της Ευρώπης, που θα διαθέσει στην αγορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, την εντυπωσιακή I-Pace των 395 ίππων με αυτονομία σχεδόν 500 χιλιομέτρων - που είναι παρεμφερής με την αυτονομία που υπολογίζει να έχει η Audi με την τεχνολογία e-tron, και η Mercedes-Benz (EQ C).

Η I-Pace παραγωγής, που έκανε την πρεμιέρα της στη Γενεύη, είναι πιο χαμηλή και πιο στενή κατά 12 χιλ., από το πρωτότυπο κι έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνει την έμμεση τετρακίνηση, και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 4,5 δευτ. - επίδοση άκρως ανταγωνιστική της Porsche Macan.

Η φόρτιση των μπαταριών της για μισή ώρα σε ταχυφορτιστή δίνει αυτονομία 120 χιλιομέτρων, ενώ η φόρτιση στο 80% χρειάζεται σχεδόν μιάμιση ώρα. Για το ίδιο ποσοστό σε οικιακή πρίζα απαιτούνται 10 ώρες.

WWW.JAKOBEBREY.COM

Πέραν της ηλεκτροκίνησης, η I-Pace των 4,682 μέτρων μήκους, είναι εξαιρετικά προηγμένη και στα μηχανικά της μέρη, καθώς το πλαίσιο από αλουμίνιο συνδυάζεται με διπλά ψαλίδια και πολλαπλούς συνδέσμους στην εμπρός και πίσω ανάρτηση αντίστοιχα, καθώς και με αερανάρτηση, ενώ η τοποθέτηση της μπαταρίας ανάμεσα στους άξονες εξασφαλίζει κατανομή βάρους 50-50 και επιτρέπει χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 13 εκ., σε σχέση με τη Jaguar F-Pace.

Σημαντικό ρόλο, εδώ, καθώς και στην κατανάλωση, παίζει και η εκτενής αεροδυναμική μελέτη που έχει μειώσει τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0.29, με ενεργούς αεραγωγούς που κλείνουν όταν δεν υπάρχουν ανάγκες ψύξης...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ