X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιδού τα ηλεκτρικά van της Mercedes

eDrive@VANs next level, Hamburg 2018 eDrive@VANs next level, Hamburg 2018 DAIMLER AG

Στόχος της Mercedes να είναι ηλεκτρικά, όλα τα επαγγεματικά της αυτοκίνητα.

Την αρχή την έκανε φέτος η Mercedes-Benz, παρουσιάζοντας στην αγορά το ηλεκτρικό eVito, με στόχο εντός του 2019 να λανσάρει το αντίστοιχο ηλεκτρικό eSprinter. Η στρατηγική της γερμανικής φίρμας, eDrive @ VAN, έχει ως στόχο σύντομα όλα τα επαγγελματικά της μοντέλα να έχουν ηλεκτρικές εκδόσεις, περιορίζοντας το αποτύπωμα στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Παράλληλα, η εταιρεία εργάζεται για την παρουσίαση στην αγορά και ενός Sprinter κυψελών καυσίμου υδρογόνου, έχοντας ήδη εμφανίσει την πρωτότυπη εκδοχή του, το Concept Sprinter F-CELL, με ισχύ 147 kW και 350 Nm ροπής. Οι τρεις δεξαμενές αποθηκεύουν συνολικά 4,5 κιλά υδρογόνου για κάλυψη περίπου 300 χιλιομέτρω, ενώ μπορεί να προστεθεί μια άλλη δεξαμενή στο πίσω μέρος του οχήματος, αυξάνοντας την αυτονομία έως και 530 χιλιόμετρα.

Το νέο eVito είναι κυρίως για τις αστικές μεταφορές, και με μπαταρία 41 kWh προσφέρει αυτονομία 150 χιλιομέτρων. Η μπαταρία αποδίδει ισχύι 84 kW και 300 Nm ροπής. Το μέσου μεγέθους van, μπορεί να παραγγελθεί με ένα από τα δύο διαθέσιμα μεταξόνια. Η βασική έκδοση έχει συνολικό μήκος 5,140 μ. και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1073 κιλά, τοποθετώντας το στο ίδιο επίπεδο με το συμβατικά τροφοδοτούμενο Vito. Η εξαιρετικά μεγάλη έκδοση έρχεται στα 5,370 μ. μήκος και ωφέλιμο φορτίο έως 1048 κιλα.

Το eSprinter, τώρα, θα λανσαριστεί το 2019 και θα προσφερθεί αρχικά ως φορτηγό με υψηλή οροφή και συνολικό βάρος 3500 κιλών. Όπως και ο Sprinter με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο μέγιστος όγκος φορτίου είναι 10,5 κυβικά μέτρα.

Με μπαταρία των 55 kWh χαρίζει αυτονομία κίνησης περίπου 150 χιλιόμετρα με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 900 κιλά. Η δεύτερη επιλογή μπαταρίας των 41 kWh, έχει αυτονομία 115 χιλιομέτρων και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο περίπου 1040 κιλά. Η απόδοση ισχύος αγγίζει τα 84 kW με ροπή έως και 300 Nm.

Εξάλλου, η εταιρεία προσφέρει την εφαρμογή eVAN Ready, που εξυπηρτεί συνεταιρισμούς εταιρειών για καλύτερη διαχείριση του μεταφορικού τους έργου, αλλά και της διαθέσιμης ενέργειας.

Σε θέματα ασφάλειας και αξιοπιστίας και τα δύο μοντέλα φέρουν όλο τον εξοπλισμό που έχουν και οι συμβατικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ