X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιδού το νέο Audi A8

Static photo Colour: Volcano Red AUDI AG

Επίσημη παρουσίαση του νέου Audi A8 στην ετήσια συνάντηση Summit 2017, που διεξάγεται στην Βαρκελώνη.

Αυτή είναι η νέα γερμανική ναυαρχίδα, η οποία εκτός από το εντυπωσιακής σχεδίασης αμάξωμα, διαθέτει και πληθώρα τεχνολογιών. Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Audi A8 σηματοδοτεί τη νέα εποχή για όλη την γκάμα των μοντέλων της φίρμας από το Ίνγκολσταντ.

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία έχει ως βασικά σημεία την κάθετη εμπρός γρίλια Singleframe, αλλά και τις κομψές γραμμές που τρέχουν κατά μήκος του αμαξώματος όπως και τα τονισμένα φτερά πάνω από τους τροχούς. Παρά τις μεγάλες διαστάσεις του αμαξώματος του Α8 (5,17 μέτρα για την κανονική έκδοση και 5,3 μέτρα για την έκδοση L) και της μόνιμης τετρακίνησης quattro, το συνολικό βάρος είναι χαμηλότερο από τον προκάτοχό του, απόρροια της νέας πλατφόρμας που αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά υλικά χάλυβα, αλουμίνιο, μαγνήσιο και ανθρακονήματα.

Επίσης, το νέο A8 διαθέτει εντυπωσιακής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, με τεχνολογία HD Matrix LED με φωτισμό λέιζερ για τα εμπρός και OLED για τα πίσω.

Στο εσωτερικό, το κύριο χαρακτηριστικό είναι η πολυτέλεια. Η γκάμα του εξοπλισμού και των εξαιρετικής ποιότητας υλικών καλύπτει ακόμα και τον απαιτητικό. Οι πίσω επιβάτες θα έχουν στην διάθεσή τους ένα κάθισμα, το οποίο εκτός από τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες για μασάζ στο σώμα, διαθέτει και σύστημα χαλάρωσης των πελμάτων, φωτισμό περιβάλλοντος, φώτα ανάγνωσης HD Matrix, ενώ θα μπορούν να λαμβάνουν τηλεφωνικές κλήσεις μέσω μίας ξεχωριστής μονάδας λειτουργίας. Εκτός των παραπάνω, αυτό που ξεχωρίζει είναι επίσης η μεγάλη οθόνη αφής των 10,1 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει το σύστημα infotainment και το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με το πάτημα ενός πλήκτρου.

Στο νέο Audi A8 ο οδηγός χρησιμοποιώντας μια μορφή φωνητικού ελέγχου αλλά και χειρονομιών μπορεί να ενεργοποιήσει μια σειρά λειτουργιών, όπως πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς, αλλά και να ενημερώνεται για την επικαιρότητα μέσω του διαδικτύου.

Σχετικά με τους κινητήρες, το νέο A8 θα διατίθεται αρχικά με δύο V6 υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, 3.0 TDI και 3.0 TFSI, με απόδοση 286 και 340 ίππων αντίστοιχα.

Αργότερα θα μπουν στην γκάμα οι V8 κινητήρες, ο 4.0 TDI με 435 ίππους και ο βενζινοκινητήρας 4.0 TFSI με 460 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση αναμένεται να είναι αυτή με τον W12 κινητήρα των 6.0 λίτρων.

Αμφότεροι θα διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν υδρόψυκτο εναλλάκτη BAS (Belt Alternator Starte) 48, που βρίσκεται τοποθετημένος στο εμπρός μέρος του κινητήρα και θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 10 Ah.

Ο συνδυασμός των παραπάνω αναμένεται να μειώσει την μέση κατανάλωση μέχρι και 0,7 λίτρα/100 χλμ.

Τέλος, στο άμεσο μέλλον θα παρουσιαστεί και η plug-in υβριδική έκδοση A8 L e-tron quattro, η οποία θα αποδίδει συνδυαστικά 449 ίππους και 71,4 χλγμ ροπής, ενώ η μπαταρία ιόντων-λιθίου θα μπορεί να προσφέρει αυτονομία 50 χλμ. με την χρήση αποκλειστικά του ηλεκτροκινητήρα.

Η λίστα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού του νέου A8 περιλαμβάνει τα πάντα, ακόμα και ημι-αυτόνομη οδήγηση Traffic Jam Assist, η οποία συνδυάζει τις λειτουργίες του Lane Assist (διατηρεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα του) και του ACC (διατηρεί σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα), κάνοντάς το να κινείται μόνο του σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα.

Το νέο Audi A8 και A8 L θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο του Νέκαρσουλμ, ενώ το λανσάρισμά του θα ξεκινήσει μέσα στο φθινόπωρο, αρχής γενομένης από την Γερμανία με τις τιμές να ξεκινούν από τα 90.600 ευρώ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ