ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιδού το νέο Volkswagen Golf

Ιδού το νέο Volkswagen Golf

Είναι αλήθεια ότι το Golf δημιούργησε, ουσιαστικά, την μικρομεσαία κατηγορία αμαξωμάτων, πριν από 45 χρόνια, όταν πρωτοεμφανίστηκε, έχοντας σε 7 γενιές παραγωγής καταγράψει περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.

Το μοντέλο, είναι επίσης αλήθεια, ότι σε αυτή τη διαδρομή διατήρησε τη σχεδιαστική του φόρμα, με τις όποιες αλλαγές να είναι προσεγμένες στο εξωτερικό μέρος. Αντιθέτως, οι αλλαγές είναι πιο έντονες στο εσωτερικό και κυρίως στον εξοπλισμό, με τελευταίας τεχνολογίας χαρακτηριστικά.

Βασισμένο στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, στη νέα της έκδοση και για υβριδικές – ηλεκτρικές εκδόσεις, το Golf 8ης γενιάς παραμένει συμπαγές, αλλά πιο αεροδυναμικό, με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ., ύψος 1.456 χλστ. και μεταξόνιο 2.636 χλστ. Η μετωπική επιφάνεια έχει μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας έφθασε στο εντυπωσιακό 0,275.

Τα νέα, πάντως, έρχονται στον εξοπλισμό, καθώς είναι πλήρως φημιοποιημένο, διασυνδεδεμένο, προνοητικό, ευφυές και εξηλεκτρισμένο. Με πέντε υβριδικές εκδόσεις εισάγει την κατηγορία του στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, ενώ η υποβοήθηση οδήγησης είναι δυνατή έως τα 210 χλμ./ώρα, κι είναι το πρώτο Volkswagen που εξοπλίζεται με το σύστημα επικοινωνίας Car2X που αναγνωρίζει και προειδοποιεί για επικίνδυνες καταστάσεις.

Ιδού το νέο Volkswagen Golf

Στο νέο Golf, τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη. Ψηφιακά χειριστήρια και οθόνες ελέγχου στο εσωτερικό του νέου Golf εξασφαλίζουν υψηλή διασυνδεσιμότητα ανάμεσα στους επιβαίνοντες και στο αυτοκίνητο. Η διασύνδεση διευρύνεται και με τον έξω κόσμο χάρη στην online μονάδα διασύνδεσης OCU (online connectivity unit), η οποία στη βασική της έκδοση έχει ενσωματωμένη την eSIM για τις υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus. Χάρη στην online σύνδεση η πλοήγηση εκτελείται σε πραγματικό χρόνο με όλα τα οφέλη της βέλτιστης διαδρομής, του κυκλοφοριακού, της αποθήκευσης ενδιαφέροντων σημείων (POI) και άλλων λειτουργιών όπως π.χ. η κράτηση σε ένα εστιατόριο.

Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Για πρώτη φορά στο νέο Golf θα είναι διαθέσιμες οκτώ εκδόσεις κινητήρων, εκ των οποίων οι πέντε υβριδικοί. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι πετρελαίου αποδίδουν 115 και 150 ίππους.

Ιδού το νέο Volkswagen Golf

Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις: eHybrid με 204 ίππους και GTE με 245 ίππους. Και τα δύο Golf εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.

Το νέο Golf θα είναι διαθέσιμο σε πολλά επίπεδα εξοπλισμού και εκδόσεις Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ