Ιδού το νέο VW Polo
Σε καινούργια πλατφόρμα, με περισσότερους χώρους και συστήματα υποβοήθησης οδηγού από ανώτερες κατηγορίες.
Στα τέλη του 2017 θα έρθει στην Ελλάδα το νέο Polo, το οποίο παρουσιάστηκε επί γερμανικού εδάφους.
Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, την οποία χρησιμοποιεί ο όμιλος VW για να βασίσει πολλά μοντέλα της, έχει περισσότερους χώρους, εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης TSI, πετρελαίου TDI και φυσικού αερίου TGI, με νέας γενιάς Active Info Display σε παγκόσμια πρεμιέρα καθώς και με νεότερα συστήματα πληροφοριών και ψυχαγωγίας.
Το νέο 5θυρο Polo δείχνει ακόμα πιο σπορτίφ, με ακμές και αυξημένο πλάτος. Στην καμπίνα έγινε πιο ευρύχωρο, ενώ αυξήθηκε η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 351 λίτρα.
Ιδού η σύγκριση σε διαστάσεις:
Ανάλογα με τις επιθυμίες αγοραστή του, κάθε Polo φέρει ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό. Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού "Air Care Climatronic", συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας.
Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η ανάρτηση "Sport Select" με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και βέβαια, όλα τα παραπάνω, μπορούν να συνδυαστούν με ένα ευρύ φάσμα ιδιαίτερα προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων.
Στο νέο Polo, η Volkswagen έβαλε συστήματα που ήταν διαθέσιμα έως τώρα στις κατηγορίες του Golf και του Passat, όπως το σύστημα ελέγχου του περιβάλλοντος χώρου "Front Assist", συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και της αναγνώρισης των πεζών και τον αυτόματο έλεγχο της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα "ACC".
Σε συνδυασμό με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, το "ACC" θα παρέχει και τη λειτουργία Stop-and-Go (πλήρη ακινητοποίηση και αυτόματη εκκίνηση του αυτοκινήτου). Νέα συστήματα στο Polo είναι η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας "Blind Spot Detection", που ελέγχει τη «νεκρή γωνία» και συνοδεύεται από το σύστημα υποβοήθησης «εξόδου από τη θέση στάθμευσης» και η αυτόματη λειτουργία της «εισόδου και εξόδου από θέση στάθμευσης» "Park Assist". Τέλος, το άνοιγμα των θυρών και η εκκίνηση της λειτουργίας του κινητήρα μπορούν να γίνονται πλέον αυτόματα με το σύστημα "Keyless Access".
Τώρα, όσον αφορά στους κινητήρες, στην ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με 75 ίππων και φτάνει ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 ίππων και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200 hp.
Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80 hp και 95 hp. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR.
Για πρώτη φορά η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 hp.
Όλοι οι κινητήρες του Polo εξοπλίζονται στάνταρντ με σύστημα Start-Stop και λειτουργία ανάκτησης.