X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηλεκτρικά όλα τα Honda μέχρι το 2025

Η αποκάλυψη του Honda e Prototype σηματοδοτεί το επόμενο βήμα στην επέκταση της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης της Honda.

Οι Ιάπωνες, πρωτοστάτησαν στην υβριδική τεχνολογία, την οποία βέβαια εξέλιξαν και οι Ευρωπαίοι, ωστόσο οι κατασκευαστές από τη χώρα του «ανατέλλοντος ηλίου» παραμένουν πιστοί σε αυτήν την τεχνολογία. Η Toyota χρησιμοποιεί μια ήπια υβριδική τεχνολογία και με ηλεκτρικό μοτέρ, χωρίς ωστόσο φόρτιση από πρίζα (plug-in).

Η Honda, που και αυτή είχε προχωρήσει υβριδικά εδώ και 15 χρόνια, με παρόμοιο τρόπο όπως η Toyota, όμως κάπου «άλλαξε δρόμο» τώρα προχωρά με γοργά βήματα προς την ηλεκτροκίνηση.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που βρίσκεται σε εξέλιξη, η ιαπωνική μάρκα δεσμεύτηκε, μέσω του αντιπροέδρου της, ότι πρόθεσή της είναι το 100% των ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2025. Η νέα φιλοδοξία επιταχύνει το στόχο που είχε τεθεί το 2017 για τον εξηλεκτρισμό των δύο τρίτων των πωλήσεών της μέχρι το 2025, και γίνεται πλέον πρώτη προτεραιότητα για την παγκόσμια μετάβαση της Honda στην ηλεκτροκίνηση, στο πλαίσιο του οράματός της για το 2030.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές του 2019, η Honda παρουσίασε με επιτυχία το νέο CR-V Hybrid, με πλήρως υβριδική τεχνολογία δύο μοτέρ i-MMD. Τώρα, στη Γενεύη, αποκάλυψε το Honda e Prototype, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής (με μπαταρία) της Honda για την ευρωπαϊκή αγορά. Θα κυκλοφορήσει στην αγορά εντός του 2019, θα προσφέρει ανταγωνιστική αυτονομία πάνω από 200 χλμ. και δυνατότητα «ταχείας φόρτισης» στο 80% μέσα σε 30 λεπτά. Ηδη, μέχρι σήμερα, υπάρχουν 15.000 ενδιαφερόμενοι για την αγορά του. Εξάλλου, η Honda αναπτύσσει λύσεις ενεργειακής διαχείρισης για την Ευρώπη.

Στοχεύει να δημιουργήσει μία οικογένεια προϊόντων και υπηρεσιών διαχείρισης ενέργειας που θα παρέχουν μία ολοκληρωμένη λύση για πελάτες EV και διαχειριστές δικτύων ηλεκτρισμού στην Ευρώπη. Η Honda συνεργάζεται με την EV-Tec προκειμένου να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης Honda Power Manager (συμβατή με ηλεκτρικά οχήματα -με μπαταρία- όπως το Honda e Prototype) και σχεδιάζει να προσφέρει μία εμπορική έκδοση τα επόμενα χρόνια. Η Honda ανακοίνωσε επίσης μια συμφωνία με δύο εξωτερικούς συνεργάτες…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ