ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ήρθε ένας κορυφαίος επαγγελματίας

Pressefahrvorstellung Mercedes-Benz Sprinter 2018. Technische Daten: 319 CDI, Tourer (Kraftstoffverbrauch kombiniert: 8,2 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 214 g/km), Exterieur, Obsidianschwarz metallic // Press test drive Mercedes-Benz Sprinter 2018. Technical data: 319 CDI, Tourer (combined fuel consumption: 8.2 l/100 km; combined CO2 emissions: 214 g/km), Exterior, obsidian black metallic
Pressefahrvorstellung Mercedes-Benz Sprinter 2018. Technische Daten: 319 CDI, Tourer (Kraftstoffverbrauch kombiniert: 8,2 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 214 g/km), Exterieur, Obsidianschwarz metallic // Press test drive Mercedes-Benz Sprinter 2018. Technical data: 319 CDI, Tourer (combined fuel consumption: 8.2 l/100 km; combined CO2 emissions: 214 g/km), Exterior, obsidian black metallic PRESS PHOTO, DO NOT USE FOR ADVERTISING PURPOSES

Το Mercedes Sprinter ήρθε ανανεωμένο με πολύ μεγάλο αριθμό εκδόσεων και νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, επαναπροσδιορίζοντας για άλλη μία φορά, την κατηγορία των van.

Πάνω από 3,4 εκατ. Sprinter πωλήθηκαν στις δύο πρώτες γενιές του μοντέλου, σε 130 χώρες. Τώρα, ήρθε ανανεωμένο με πολύ μεγάλο αριθμό εκδόσεων και νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, επαναπροσδιορίζοντας για άλλη μία φορά, την κατηγορία των van.

Συνδυάζοντας διαφορετικούς τύπους αμαξώματος - κλειστό van, Tourer, καρότσα, σασί, λεωφορειάκι ή τράκτορα-, τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης - με προαιρετικό σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς για πρώτη φορά – επιλογές καμπίνας, μήκους αμαξώματος, ωφέλιμου φορτίου και ύψους χώρου φόρτωσης, μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερες από 1700 διαφορετικές εκδόσεις Sprinter.

Επίσης, τα δοκιμασμένα συστήματα κίνησης στους πίσω τροχούς αλλά και στους τέσσερις τροχούς συμπληρώνονται σήμερα με ένα νέο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς στη βασική έκδοση. Λόγω ακριβώς του σχεδιασμού, το ωφέλιμο φορτίο αυτής της έκδοσης είναι αυξημένο κατά 50 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το κατά 80 χιλιοστά χαμηλότερο κατώφλι χώρου φόρτωσης διευκολύνει σημαντικά τη φόρτωση/εκφόρτωση και την είσοδο/έξοδο (μέγιστη χωρητικότητα φορτίου στα 17 m3 με μικτό φορτίο έως 5,5 τόνους).

Στα κυριότερα τεχνικά στοιχεία του νέου Sprinter περιλαμβάνονται δύο νέα κιβώτια ταχυτήτων για το σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς – ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με μετατροπέα ροπής που αποτελεί σημαντική πρωτιά για αυτή την κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων και ένα επίσης νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Οσον αφορά στην καμπίνα, στις βελτιώσεις περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί (keyless start) και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους, σύστημα Infotainment, πίνακα οργάνων με μεγάλη οθόνη, cruise control και υποβοήθηση απόστασης DISTRONIC. Το touchpad που ελέγχει πλήρως το σύστημα πολυμέσων MBUX βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών.

Καταλήγοντας, εφοδιάζεται με σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, όπως σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC με ραντάρ, ενεργή υποβοήθηση πέδησης, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ATTENTION ASSIST κ.α.

Το νέο Sprinter βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις Mercedes-Benz.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ