Ηρθε και το νέο Volkswagen Caddy Van 5
Ενα Compact Van, που φιλοξενεί εύκολα δύο ευρωπαλέτες, με προηγμένους κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης και με τιμές από 19.500 ευρώ.
Στην Ελλάδα βρίσκεται ήδη η επαγγελματική έκδοση της 5ης γενιάς του Caddy Van, ενώ οι επιβατικές και Kombi εκδόσεις, αναμένονται τον Ιούλιο.
Το πλήρως ανανεωμένο μοντέλο της Volkswagen, είναι διαθέσιμο σε δύο παραλλαγές αμαξωμάτων, και βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8.
Το αυξημένο μεταξόνιο από τα 2,682 μ. στα 2,755 μ., χαρίζει περισσότερους χώρους, ενώ με τη νέα σχεδίαση έχει βελτιωθεί και η αεροδυναμική.
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά, νέους προβολείς και πίσω φώτα LED, νέες ζάντες αλουμινίου , προαιρετική ηλεκτρική υποβοήθηση για το κλείσιμο των συρόμενων θυρών καθώς και για την πίσω πόρτα, σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης “Keyless Access”, νέα ισχυρά εσωτερικά φώτα LED στον χώρο φόρτωσης, Backpanel (η αναδιπλούμενη προς τα εμπρός πλάτη καθίσματος που μετατρέπεται σε επιφάνεια γραφείου), AGR ergoComfort καθίσματα και παροχή ρεύματος για εξωτερικές συσκευές 230 V.
Το Caddy Van έχει χώρο φόρτωσης 3,1 κ.μ., ενώ στο Caddy Van Maxi αυξάνεται στα 3,7 κ.μ.. Πλέον, το Caddy Van μπορεί να φιλοξενήσει μια ευρωπαλέτα στο πίσω μέρος, ενώ χάρη στις συρόμενες πόρτες που έχουν αυξηθεί σε πλάτος, το Caddy Van Maxi φιλοξενεί και μια δεύτερη ευρωπαλέτα, φορτωμένη από το πλάι. Οι παλέτες μπορούν να φορτωθούν είτε πλάγια τόσο στο κέντρο όσο και στο πίσω μέρος, είτε πλάγια στο κέντρο και κατά μήκος πίσω. Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης έως το διαχωριστικό είναι 1,797 μ. (Van) και 2,150 μ. (Van Maxi).
Οι επιβατικές (MPV) και Kombi εκδόσεις, θα διατίθενται στάνταρ με πέντε θέσεις. Είτε με μικρό είτε με μεγάλο μεταξόνιο, μπορούν επίσης να παραγγελθούν προαιρετικά, όπως συνέβαινε και στο προηγούμενο μοντέλο, με μια τρίτη σειρά καθισμάτων, με τα μεμονωμένα και ανεξάρτητα αφαιρούμενα καθίσματα στο πίσω μέρος να μετατρέπουν γρήγορα το Caddy σε επταθέσιο. Τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς στην επιβατική έκδοση και στο Kombi μετακινούνται στο διαμήκη άξονα και αναδιπλώνονται ή (της δεύτερης σειράς) αφαιρούνται. Το Kombi και το οικογενειακό MPV διαθέτουν χώρο αποσκευών έως 2.556 λίτρων.
Το κόκπιτ διαθέτει αναλογικά όργανα με ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ή νέο “Digital Cockpit”, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ανάλογα με την έκδοση, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά διατίθενται ραδιόφωνο και συστήματα πλοήγησης με οθόνες αφής 6,5, 8,25 ή 10 ιντσών.
Επίσης, η σύνδεση του Digital Cockpit και του κορυφαίου συστήματος πλοήγησης Discover Pro των 10 ιντσών σε μία ενιαία μονάδα, δημιουργεί ένα νέο ψηφιακό σύνολο ενδείξεων και στοιχείων ελέγχου, το “Innovision Cockpit”, με πρόσβαση σε online υπηρεσίες, ενώ τα καινοτόμα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, κάτω από το σύστημα infotainment, είναι για πρώτη φορά επίσης ψηφιακά, με εύχρηστα συρόμενα ρυθμιστικά αφής (touch sliders).
Το νέο Caddy διατίθεται με συνολικά 19 συστήματα υποβοήθησης, με 5 από αυτά να είναι εντελώς νέα, όπως το Travel Assist -για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό Volkswagen- που διευκολύνει την υποβοηθούμενη οδήγηση σε όλο το φάσμα ταχύτητας κίνησης, το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση αλλαγής πορείας με διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα και η υποβοήθηση ελιγμών τρέιλερ, το Trailer Assist.
Ως προς τα μοτέρ, προσφέρεται με νέους τετρακύλινδρους κινητήρες πετρελαίου: 2.0 TDI με 75 PS (55 kW), 102 PS (75 kW) και 122 PS (90 kW), που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, καθώς και με νέο turbo 1.5 TSI βενζινοκινητήρα με ισχύ 114 PS (84 kW). Από το 2022 θα είναι διαθέσιμος και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου, ο οποίος θα βασίζεται στον 1.5 TGI και θα αποδίδει 130 PS (96 kW), καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid).
Οι τιμές ξεκινούν από 19.500 ευρώ.