Ήρθε στην Ελλάδα από 16.880 το νέο Renault Captur
Η δεύτερη γενιά του συμπαγούς crossover – SUV της Renault, έφθασε στην Ελλάδα, με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά, σε επίπεδο εμφάνισης, χώρων, χρηστικότητας, τεχνολογίας, ασφάλειας και συστημάτων κίνησης.
Το μοντέλο, από το 2013 που πρωτοπαρουσιάστηκε, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα σε 90 χώρες, όντας best-seller της κατηγορίας του στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Η νέα έκδοση εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault και μαζί με το νέο CLIO αποτελούν την αιχμή του δόρατος αυτής της στρατηγικής.
Οι πυλώνες του πλάνου βασίζονται στην ηλεκτροκίνηση, καθώς, το CAPTUR είναι το πρώτο Renault με υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης E-TECH Plug-in, στην δικτύωση, διότι ενσωματώνει το νέο σύστημα πολυμέσων & δικτύωσης, Renault EASY CONNECT και στην αυτονομία οδήγησης, επειδή εφοδιάζεται με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2).
Σχεδιαστικά, δείχνει πιο στιβαρό και μυώδες, όντας μεγαλύτερο σε μήκος κατά 11 εκ. (4,23μ.), ενώ έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 2 εκ. (2,63 μ.), με τους μεγαλύτερους τροχούς (έως 18 ιντσών), να αναδεικνύουν το δυναμισμό του. Ξεχωρίζουν, επίσης, τα Full LED Pure Vision φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή “C”, τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου.
Ιδιαίτερα σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στην καμπίνα, με το ταμπλό να είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό και την κεντρική κονσόλα να μοιάζει «αιωρούμενη», έχοντας χώρο για επαγωγική φόρτιση του smartphone. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι οθόνες (έως 10,25’’). Αναβαθμισμένη και η ποιότητα των υλικών, μαλακά σε υφή σε όλη την επιφάνεια του ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας, τις επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ καινούργια είναι και τα καθίσματα.
Επίσης, δύσκολα να μην διακρίνεις την μεγάλη οθόνη πολυμέσων 9,3 ιντσών, που κάνει «μπαμ» στη μέση του ταμπλό και θυμίζει tablet, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακή οθόνη, έγχρωμη, με διαστάσεις από 7 έως 10,25 ίντσες (στη μεγάλη ενσωματώνονται και οι πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης).
Η «αιωρούμενη» κονσόλα σε συνδυασμό με τον επιλογέα ταχυτήτων του κιβωτίου EDC τεχνολογίας «shift by wire» (οι αλλαγές γίνονται μέσω ηλεκτρονικής μετάδοσης των εντολών, χωρίς ντίζες), προσφέρει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και απόλυτη ακρίβεια στις αλλαγές.
Μεγαλύτερος και ο όγκος του χώρου αποσκευών κατά 81 λίτρα, στα 536 λίτρα, ενώ αυξημένοι είναι και οι χώροι αποθήκευσης στην καμπίνα. Για τη μεγαβολή της χωρητικότητας στο πορτ-μπαγκάζ, μετακινείται και ο πάγκος των πίσω καθισμάτων, κατά 16 εκ., ενώ και το κάλυμμα του πατώματος μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο θέσεις (δημιουργείται χώρος δύο επιπέδων).
Το μοντέλο προσφέρεται με διχρωμία στο αμάξωμα, καθώς το 80% των πωλήσεων είναι δίχρωμα μοντέλα στην Ευρώπη.
Στην Ελλάδα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης: 1.0 TCe - 100hp, 1.3 TCe 130hp, πετρελαίου: 1.5 Blue dCi με 95hp και 115hp και υγραερίου (LPG) εργοστασιακής τοποθέτησης 1.0 TCe - 100hp.Τα μοτέρ, συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και με αυτόματο κιβωτίου EDC τεχνολογίας «shift by wire» (οι αλλαγές γίνονται μέσω ηλεκτρονικής μετάδοσης των εντολών, χωρίς ντίζες).
Αργότερα, εντός του 2020, θα λανσαριστεί και η plug-in hybrid έκδοση βενζίνης 1.6 lt με ηλεκτρική αυτονομία από 45 – 65 χλμ.