ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e

Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e

Με διαδικτυακό τρόπο έγινε σήμερα η πανελλαδική παρουσίαση της plug-in υβριδικής BMW X1 xDrive 25e, η οποία ήρθε στη χώρα μας και απευθύνεται σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές, με τους εταιρικούς χρήστες να έχουν το πλεονέκτημα του οφέλους της απαλλαγής φόρου.

Η λιανική τιμή πώλησης, μετά φόρων, ξεκινά από 46.300 ευρώ (55.610 ευρώ η ειδική έκδοση BMWX1xDrive25eBusinessAdvanced), ενώ για τους εταιρικούς χρήστες η τιμή είναι 33.261 ευρώ (39.950 ευρώ η ειδική έκδοση), ακριβώς επειδή υπάρχει το όριο των 40.000 ευρώ και βέβαια των εκπομπών ρύπων κάτω από 50 γρ./χλμ.

Η BMW, αναβαθμίζοντας τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, εισάγει πλέον μια ακόμα έκδοση την BMW X1 xDrive 25e.

Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e

Γενικά η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (αμιγώς – BEV και επαναφορτιζόμενων PHEV) στην Ελλάδα, παρουσιάζει μεγάλη αύξηση (πάνω από 50% ετησίως), μολονότι τα απόλυτα νούμερα είναι μικρά. Το 2019 σε σχέση με το 2018, έκλεισε με +53,5% και 479 πωλήσεις (191 BEV – 288 PHEV), ενώ από το 2014 κυκλοφορούν στην Ελλάδα 1.189 ηλεκτροκίνητα (483 BEV – 706 PHEV), με τον όμιλο BMW να κατέχει τα πρωτεία με 233 BEV – 201 PHEV.

Τώρα, με την προσθήκη της νέας έκδοσης, αναμένεται να ισχυροποιήσει την παρουσία της στην Ελλάδα, αν και η χρονιά θα κινηθεί πολύ χαμηλότερα από τις αρχικές προσδοκίες, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, που επηρεάζει και την οικονομική κατάσταση της χώρας.

Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e

Τώρα, ως προς τη νέα BMWX1xDrive25e, εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη) 1.5 lt – 125 hp, και με ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, ισχύος 95 ίππων, ωστόσο η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι 220 ίπποι, με 385 Nm ροπής.

Το σύστημα συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, επιταχύνει σε 6,9 δευτ., έχει τελική ταχύτητα 193 χλμ./ώρα (90 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά) και ηλεκτρική αυτονομία κίνησης 52 χλμ., σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο μέτρησης (WLTP).

Τετρακίνηση το σύστημα παρουσιάζει μόνον όταν εμπλέκεται και ο ηλεκτροκινητήρας. Διαφορετικά είναι προσθιοκίνητο όταν δεν επεμβαίνει το ηλεκτρικό μοτέρ ή πισωκίνητο όταν το όχημα κινείται μόνο ηλεκτρικά.

Επίσης, αν και είναι πιο βαρύ, σε σχέση με την απλή έκδοση Χ1, εντούτοις η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 1,7 λίτρα στα 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 39 γρ./χλμ.

Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e
Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e
Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο, είναι ότι στο σύστημα πλοήγησης, ο οδηγός μπορεί να βρει όλους τους διαθέσιμους δημόσιους σταθμούς φόρτισης, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και το είδος των σταθμών (AC/DC). Επίσης με την πλοήγηση υπάρχει και «έξυπνη διαχείριση ενέργειας».

Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e
Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e

Εξάλλου, για όλους τους πελάτες Plug-in υβριδικών μοντέλων (στο κανάλι λιανικής πώλησης) παρέχονται δωρεάν υπηρεσίες δημόσιας φόρτισης στο Δίκτυο «Φορτίζω» για 24 μήνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ