Ηρθε στην Ελλάδα η plug-in υβριδική BMW X1 xDrive 25e
Με διαδικτυακό τρόπο έγινε σήμερα η πανελλαδική παρουσίαση της plug-in υβριδικής BMW X1 xDrive 25e, η οποία ήρθε στη χώρα μας και απευθύνεται σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές, με τους εταιρικούς χρήστες να έχουν το πλεονέκτημα του οφέλους της απαλλαγής φόρου.
Η λιανική τιμή πώλησης, μετά φόρων, ξεκινά από 46.300 ευρώ (55.610 ευρώ η ειδική έκδοση BMWX1xDrive25eBusinessAdvanced), ενώ για τους εταιρικούς χρήστες η τιμή είναι 33.261 ευρώ (39.950 ευρώ η ειδική έκδοση), ακριβώς επειδή υπάρχει το όριο των 40.000 ευρώ και βέβαια των εκπομπών ρύπων κάτω από 50 γρ./χλμ.
Η BMW, αναβαθμίζοντας τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, εισάγει πλέον μια ακόμα έκδοση την BMW X1 xDrive 25e.
Γενικά η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (αμιγώς – BEV και επαναφορτιζόμενων PHEV) στην Ελλάδα, παρουσιάζει μεγάλη αύξηση (πάνω από 50% ετησίως), μολονότι τα απόλυτα νούμερα είναι μικρά. Το 2019 σε σχέση με το 2018, έκλεισε με +53,5% και 479 πωλήσεις (191 BEV – 288 PHEV), ενώ από το 2014 κυκλοφορούν στην Ελλάδα 1.189 ηλεκτροκίνητα (483 BEV – 706 PHEV), με τον όμιλο BMW να κατέχει τα πρωτεία με 233 BEV – 201 PHEV.
Τώρα, με την προσθήκη της νέας έκδοσης, αναμένεται να ισχυροποιήσει την παρουσία της στην Ελλάδα, αν και η χρονιά θα κινηθεί πολύ χαμηλότερα από τις αρχικές προσδοκίες, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, που επηρεάζει και την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Τώρα, ως προς τη νέα BMWX1xDrive25e, εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη) 1.5 lt – 125 hp, και με ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, ισχύος 95 ίππων, ωστόσο η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι 220 ίπποι, με 385 Nm ροπής.
Το σύστημα συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, επιταχύνει σε 6,9 δευτ., έχει τελική ταχύτητα 193 χλμ./ώρα (90 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά) και ηλεκτρική αυτονομία κίνησης 52 χλμ., σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο μέτρησης (WLTP).
Τετρακίνηση το σύστημα παρουσιάζει μόνον όταν εμπλέκεται και ο ηλεκτροκινητήρας. Διαφορετικά είναι προσθιοκίνητο όταν δεν επεμβαίνει το ηλεκτρικό μοτέρ ή πισωκίνητο όταν το όχημα κινείται μόνο ηλεκτρικά.
Επίσης, αν και είναι πιο βαρύ, σε σχέση με την απλή έκδοση Χ1, εντούτοις η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 1,7 λίτρα στα 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 39 γρ./χλμ.
Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο, είναι ότι στο σύστημα πλοήγησης, ο οδηγός μπορεί να βρει όλους τους διαθέσιμους δημόσιους σταθμούς φόρτισης, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και το είδος των σταθμών (AC/DC). Επίσης με την πλοήγηση υπάρχει και «έξυπνη διαχείριση ενέργειας».
Εξάλλου, για όλους τους πελάτες Plug-in υβριδικών μοντέλων (στο κανάλι λιανικής πώλησης) παρέχονται δωρεάν υπηρεσίες δημόσιας φόρτισης στο Δίκτυο «Φορτίζω» για 24 μήνες.