X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ήρθε το ανανεωμένο Hyundai Kona και σε έκδοση N Line

HYUNDAI

Με περισσότερο εξοπλισμό, εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά, δυναμικά και οικονομικά μοτέρ.

Το Hyundai Kona είναι το μοντέλο που έφερε νέο πελατολόγιο στις εκθέσεις της μάρκας, διεθνώς, με τον SUV Crossover χαρακτήρα που διαθέτει. Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίασή του, το μοντέλο δέχθηκε –σύμφωνα με τους "κανόνες" της βιομηχανίας αυτοκινήτου, μια ευεργετική ανανέωση, προκειμένου να παραμείνει φρέσκο στην αγορά.

Τούτων δοθέντων, η ανανεωμένη έκδοση έφθασε στη χώρα μας, μαζί με μια ξεχωριστή έκδοση, με σπορ χαρακτηριστικά, την N Line, με τιμές που ξεκινούν από τις 17.890 ευρώ.

Επίσης, σε λίγο καιρό αναμένουμε και το ανανεωμένο Kona Hybrid και αργότερα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της τωρινής, αλλά με ανανεωμένη σχεδίαση.

To Kona, αποδεικνύεται ένα μοντέλο αιχμής για την Hyundai, στην πορεία προς τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, καθώς προσφέρεται σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, σε πλήρως υβριδική και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Σχεδιαστικά, οι αλλαγές παρατηρούνται στο μπροστινό μέρος, με αναβαθμισμένους προβολείς LED DRL, ο προφυλακτήρας είναι πιο χαμηλά και η ποδιά ενώνεται με την εισαγωγή αέρα χαμηλά. Πίσω, άλλαξε ο προφυλακτήρας, ενώ προστέθηκαν νέες ζάντες 17 και 18 ιντσών, πλαισιώνοντας τις 16άρες. Με τους νέους προφυλακτήρες, μάκρυνε κατά 4 εκ.

Στην καμπίνα, η καινούρια κονσόλα έχει αποσυνδεθεί από τον πίνακα οργάνων, ενώ το ταμπλό δείχνει φαρδύ, υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο, εσωτερικός φωτισμός, διακοσμητικοί δακτύλιοι γύρω από τα ηχεία και τους αεραγωγούς με φινίρισμα αλουμινίου, νέα χρώματα και υλικά, καθώς και νέες επενδύσεις των καθισμάτων.

Στο ανανεωμένο Kona περίοπτη θέση έχει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, το Display Audio με μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών και ραδιόφωνο DAB, οι φωνητικές εντολές και η ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple Car Play. Προαιρετικά, διατίθεται οθόνη AVN 10,25” καθώς και Bluelink, με νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας και λειτουργίες, όπως πλοήγηση Last Mile, Connected Routing, πληροφορίες Live Parking και πολλά άλλα.

Στο ανανεωμένο Kona, η Hyundai δεν έκανε έκπτωση σε θέμα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, προσφέροντας το αναβαθμισμένο σύστημα Smart Cruise Control (SCC) που υποστηρίζει τη λειτουργία stop and go, το σύστημα Blind-Spot Collision-Hindance Assist (BCA), που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DCT, και επεμβαίνει στα φρένα του αυτοκινήτου, όποτε είναι απαραίτητο, ώστε να αποφευχθεί μια σύγκρουση εάν εντοπιστεί ένα άλλο όχημα κοντά στην τυφλή γωνία και την ώρα που ο οδηγός επιχειρεί αλλαγή λωρίδας.

Φέρει και το Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό, εάν δεν αντιδράσει αρκετά σύντομα, όταν το προπορευμένο όχημα αρχίζει να κινείται, όπως και το Lane Follow Assist (LFA), το οποίο επεμβαίνει αυτόματα στο τιμόνι για να βοηθήσει τον οδηγό να παραμείνει στο κέντρο της λωρίδας.

Αναβαθμίστηκε και το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, ενώ ντεμπούτο κάνει το Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), σε συνεργασία με το DCT, που λειτουργεί επεμβαίνοντας στα φρένα για την αποφυγή οπίσθιας σύγκρουσης αν εντοπιστεί άλλο αυτοκίνητο. Και βέβαια δεν λείπει, η τελευταία πατέντα της Hyundai, το Rear Seat Alert (RSA), το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό κατά την έξοδο του από το αυτοκίνητο εάν κάποιος ή κάτι βρίσκεται στο πίσω κάθισμα, ώστε να μην ξεχαστεί. Ένα άλλο χαρακτηριστικό ασφαλείας, που προορίζεται κυρίως για την προστασία των παιδιών, είναι το Safe Exit Warning (SEW) το οποίο αποτρέπει τους επιβάτες να βγουν από το αυτοκίνητο εάν δεν είναι ασφαλές.

Παράλληλα, διατίθεται και το eCall, με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης που ενεργοποιούνται είτε αυτόματα είτε από διακόπτη, όπως και το Intelligent Speed Limit Warning (ISLW), που χρησιμοποιεί τo σύστημα πλοήγησης ή την εμπρός κάμερα για να εντοπίσει το τρέχον όριο ταχύτητας και να το εμφανίσει στον πίνακα οργάνων και στο AVN.

Ως προς τους κινητήρες, ο αναβαθμισμένος κινητήρας 1.6 T-GDI με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT) και ισχύ 198 PS (διατίθεται στη δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση), εφοδιάζεται με 48V ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία υπάρχει και στον πετρελαιοκινητήρα 1.6 lt - 136 PS που συνδυάζεται με το κιβώτο DCT ή το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς διατίθεται προαιρετικά σε τετρακίνητη έκδοση.

Επίσης, ο βενζινοκινητήρας 1.0 T-GDI Smartstream CVVD με τους 120 PS, μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με 48V ήπια υβριδική τεχνολογία και προαιρετικά με το κιβώτιο 6iMT.

Το νέο κιβώτιο iMT, κατά την απελευθέρωση του πεντάλ του γκαζιού από τον οδηγό, αποδεσμεύει τον κινητήρα από το κιβώτιο, εξοικονομώντας καύσιμο καθώς ο κινητήρας μπορεί να σβήσει και το αυτοκίνητο να "ρολάρει". Μόλις ο οδηγός πιέσει είτε το πεντάλ των φρένων είτε του γκαζιού ο κινητήρας παίρνει ξανά μπροστά στην ίδια ταχύτητα, χάρη στην ισχύ που παρέχει το Mild Hybrid Starter Generator.

Δίχως το σύστημα υβριδικής τεχνολογίας, ο κινητήρας 1.0 T-GDI Smartstream μπορεί να συνδυαστεί είτε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Οσον αφορά στο ανανεωμένο υβριδικό Kona που αναμένεται, περιλαμβάνει τον ίδιο κινητήρα βενζίνης 1.6 GDI και ηλεκτρικό μοτέρ, με συνδυασμένη απόδοση 141 PS, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 32 kW τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία πολυμερών λιθίου χωρητικότητας 1,56 kWh.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, με νέα ελατήρια, αμορτισέρ, και αντιστρεπτικές δοκούς, για καλύτερη άνεση και ηχομόνωση, αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης. Η μόνη εξαίρεση είναι το Kona N Line σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.6 T-GDI και την τετρακίνηση, το οποίο έχει ένα συγκεκριμένο set-up για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Τώρα, σχετικά με το Kona N Line, διακρίνεται για τον σπορτίφ χαρακτήρα, με προστατευτικά των φτερών βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου και αντί ποδιάς διαθέτει ένα αεροδυναμικό χείλος σε χαρακτηριστικό στιλ Ν με πτερύγια τοποθετημένα χαμηλά στις γωνίες. Οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, τοποθετήθηκαν ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, μεγάλος διαχύτης πίσω, σε διαφορετικό χρώμα για αντίθεση με το αμάξωμα, ενώ στα άκρα διαθέτει πτερύγια τύπου Ν για καλύτερη ροή του αέρα.

Τέλος, στην καμπίνα, οι μαύρες επενδύσεις καθισμάτων είναι από ύφασμα, δέρμα ή σουέτ, ενώ τη διαφορά τονίζουν οι διακριτικές κόκκινες ραφές, τα μεταλλικά πεντάλ και το λογότυπο N στο τιμόνι, στον λεβιέ ταχυτήτων και στα καθίσματα.

Photo Credits: Hyundai

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ