Ηρθε το ανανεωμένο Mazda CX-5
Το ανανεωμένο Mazda CX-5 διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της έκδοσης αυτής, που εκπροσωπεί περίπου το 30% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της μάρκας, έχοντας νέο σήμα και νέα σχεδίαση μπροστά.
Οκτώ χρόνια αφότου παρουσιάστηκε το 2012, το πρώτο CX-5 και τρία χρόνια μετά τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, το ανανεωμένο Mazda CX-5 διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της έκδοσης αυτής, που εκπροσωπεί περίπου το 30% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της μάρκας, έχοντας νέο σήμα και νέα σχεδίαση μπροστά.
Στη καμπίνα, οι διαστάσεις της οθόνης του συστήματος Mazda Connect στην κορυφή του ταμπλό, έχουν αυξηθεί, φθάνοντας τώρα τις 8 ίντσες ώστε να εξασφαλίζουν καλύτερη ανάγνωση των μηνυμάτων και των εικόνων του συστήματος πλοήγησης, αλλά και 360 μοίρες ορατότητα της οθόνης. Επίσης, έχει προστεθεί και μία νέα επιλογή που δίνει τη δυνατότητα καλύτερου ελέγχου της κατανάλωσης, και επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση της απενεργοποίησης των κυλίνδρων.
Το εσωτερικό περιβάλλον του CX-5 έχει αναβαθμιστεί χάρη στην υιοθέτηση του φωτισμού LED κορυφαίας ποιότητας στην κονσόλα οροφής, στην πλαφονιέρα της οροφής, καθώς και στην πλαφονιέρα του χώρου των αποσκευών, ο οποίος διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.
Νέες ταπετσαρίες καθισμάτων από δέρμα υψηλής ποιότητας και νέο τηλεχειριστήριο στο κλειδί.
Σε επίπεδο κινητήρων, ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας Skyactiv-G των 165 hp διατίθεται με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο και με σύστημα κίνησης στους 2 ή στους 4 τροχούς, ενώ έχει και λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρων. Η γκάμα των κινητήρων του CX-5 συμπληρώνεται από έναν βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 lt - 194 hp με αυτόματο κιβώτιο και δυνατότητα επιλογής κίνησης εμπρός ή και στους 4 τροχούς, έναν κινητήρα πετρελαίου Skyactiv-D 2.2 lt - 150 hp με δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου και κίνηση στους εμπρός ή και τους πίσω τροχούς, και έναν πετρελαίου Skyactiv-D 2.2 lt - 184 hp με σύστημα τετρακίνησης και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Όλες οι αυτόματες εκδόσεις των τεσσάρων κινητήρων μπορούν να εφοδιαστούν με σύστημα αλλαγών ταχυτήτων με μανέτες από το τιμόνι.
Περαιτέρω βελτιώσεις, έχουν γίνει σε αμάξωμα, ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης, πέδησης και ηχομόνωσης.
Επίσης, οι εκτός δρόμου επιδόσεις, έχουν και αυτές αναβαθμιστεί χάρη στην προσθήκη του συστήματος Υποβοήθησης Εκτός δρόμου Πρόσφυσης (Off-road Traction Assist) που διατίθεται στα μοντέλα με σύστημα κίνησης και στους 4 τροχούς.
Στον τομέα της ασφάλειας, διαθέτει ολοκληρωμένη σειρά προηγμένων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης, i-Activsense, έχοντας και εξελιγμένη έκδοση του συστήματος Smart City Brake Support (Advanced SCBS) η οποία ενσωματώνει για πρώτη φορά και τη λειτουργία εντοπισμού των πεζών κατά τη νυχτερινή οδήγηση.