X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ήρθε το C5 Aircross Plug-in hybrid με τιμές από 43.500 ευρώ

Αθόρυβα, όπως κινείται, ήρθε το νέο Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid COPYRIGHT ASTUCE PRODUCTIONS

Μια έκδοση ισχύος, τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, μηδενικός φόρος εταιρικής χρήσης.

Αθόρυβα, όπως κινείται, ήρθε το νέο Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid στην Ελλάδα. Το πρώτο SUV μοντέλο της γαλλικής μάρκας, επαναφορτιζόμενο από εξωτερική συσκευή, λανσάρεται στη χώρα μας με μια έκδοση ισχύος και τρία επίπεδα εξοπλισμού, με τιμής λιανικής από 43.500 ευρώ, ωστόσο η τιμή προ φόρων είναι κάτω από 40.000 ευρώ, που είναι και το αφορολόγητο όριο για εταιρικούς χρήστες, κάτι που τους αφήνει μεγάλο περιθώριο εμπορικής πολιτικής, δεδομένων και των κινήτρων που υπάρχουν.

Το νέο Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid, μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά για 55 χλμ., χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,2 kWh και μάλιστα με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα.

Στην Ελλάδα εισήχθη η έκδοση με τους 225 ίππους, με τα 320 Nm ροπής να μεταφέρονται στον μπροστινό άξονα, μέσω του εξηλεκτρισμένου e-EAT8, αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων. Η ισχύς προέρχεται από τον συνδυασμό του 4κύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα 1.6lt PureTech, ισχύος 180 ίππων, προδιαγραφών Euro 6, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 80 kW (περίπου 109 ίππων), ο οποίος είναι εγκατεστημένος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.

Όταν λειτουργεί ηλεκτρικά, προφανώς δεν εκπέμπει ρύπους, ενώ όταν επεμβαίνει συνδυαστικά και το μοτέρ βενζίνης, οι ρύποι περιορίζονται σε 32 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση στα 1,4 λίτρα ανά 100 χλμ.

Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών τρόπων κίνησης: Electric για αθόρυβη και οικονομική οδήγηση, Hybrid για ευελιξία και αποδοτικότητα, Sport για δυναμική οδήγηση. Από προεπιλογή, η διαχείριση μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και ΜΕΚ είναι αυτόματη, ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και τις επιθυμίες του οδηγού.

Κι ακόμη, μια ιδιαίτερη δυνατότητα που προσφέρεται στον οδηγό μέσω των εντολών της οθόνης αφής, e-Save, είναι το να σχεδιάσει τις διαδρομές του προγραμματίζοντας το απόθεμα ηλεκτρικής ενέργειας που επιθυμεί να διατηρήσει η μπαταρία (για 10 χλμ., 20 χλμ. ή ακόμα και για τη μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία το οποίο θα χρησιμοποιηθεί όταν θα χρειαστεί, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη αφής 8 ιντσών - τύπου tablet, με νέα γραφικά, ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions, καθίσματα Advanced Comfort (τρία αυτόνομα, συρόμενα, ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα) καθώς και 20 συστήματα υποστήριξης οδηγού, μεταξύ των οποίων και το Highway Driver Assist (υποβοήθηση κίνησης σε αυτοκινητόδρομο), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Για τη μπαταρία, υπάρχει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για τη διατήρηση της χωρητικότητάς της, τουλάχιστον στο 70% των προδιαγραφών της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ