X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθε το νέο Renault Scenic με τιμή 28.190 ευρώ

STATIONARY ON LOCATION PRODIGIOUS PRODUCTION

Η 4η γενιά του πολυμορφικού μοντέλου της Renault, έφθασε στη χώρα μας, εμφορούμενο από πλειάδα χαρακτηριστικών.

Στην εποχή των SUV, που γνωρίζουν τεράστια άνθηση στην Ευρώπη και όχι μόνο, υπάρχουν ορισμένες κατηγορίες αμαξωμάτων που προσπαθούν να αντισταθούν στη νέα τάξη πραγμάτων.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Μία από αυτές τις κατηγορίες, είναι τα λεγόμενα πολυμορφικά MPV, τα οποία είχαν κι αυτά την τάση τους. Μάλιστα, το Renault Scenic 1 γενιάς, ήταν αυτό που πριν από 25 ολόκληρα χρόνια, δημιούργησε τη συγκεκριμένη κατηγορία και αποτέλεσε μοντέλο υπόδειγμα για άλλους κατασκευαστές.

Σε ενός όγκου αμάξωμα, από το 1996 μπόρεσε να χωρέσει οικογένειες και οικογένειες, με τόσες αποσκευές που δεν φαντάζονταν, και με άριστη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, όπως καμία άλλη κατηγορία αμαξωμάτων δεν έχει καταφέρει.

Η 1 γενιά κυκλοφόρησε την περίοδο 1996 - 2003, κάτω από την ομπρέλα της οικογένειας Megane, το διάστημα 2003 – 2009 ήρθε η 2 γενιά, την περίοδο 2009 - 2016 η 3η γενιά και σε 7έθέσια έκδοση Grand Scenic και τώρα, η 4 γενιά, βασισμένη σε ένα πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει το 2011, η Renault, στην έκθεση της Γενεύης.

STATIONARY ON LOCATION PRODIGIOUS PRODUCTION

Το νέο Renault Scenic έχει μήκος που μόλις ξεπερνάει τα 4,4 μέτρα, μπροστινό παρμπρίζ με μεγάλη κλίση για καλύτερη ορατότητα, φώτα ημέρας σχήματος C και πίσω φωτιστικά σώματα με 3D-effect και τεχνολογία Edge Light, διχρωμία στο αμάξωμα που είναι της μόδας και πληθωρικούς τροχούς 20 ιντσών (ελαστικά 195/55R20), που απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου με πιο αποδοτικό τρόπο

Ως προς την πρακτικότητα, το μοντέλο διαθέτει το σύστημα αναδίπλωσης των καθισμάτων με μια κίνηση (Renault One-Touch), το οποίο επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη διαμόρφωση ενός εντελώς επίπεδου χώρου για τις αποσκευές. Μάλιστα, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που η συγκεκριμένη λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί από δύο διαφορετικά σημεία: το πίσω μέρος του χώρου αποσκευών και το σύστημα infotainment, R-LINK 2.

Επίσης, είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που διαθέτει μια μεγάλη συρόμενη κονσόλα χωρητικότητας 13 λίτρων. Για τους εμπρός επιβάτες, η κονσόλα προσφέρει χώρο αποθήκευσης που κλείνει με ένα συρόμενο κάλυμμα και υποβραχιόνιο με 2 θύρες USB και 1 aux. Αντίστοιχες είναι και οι παροχές για τους πίσω επιβάτες με μια επιπλέον πρίζα 12V. Όταν η κεντρική κονσόλα βρίσκεται μπροστά, δημιουργεί έναν πρακτικό χώρο αποθήκευσης για τους εμπρός επιβάτες, ενώ όταν βρίσκεται στην πίσω θέση δημιουργεί ένα χώρισμα μεταξύ των μπροστά και πίσω θέσεων, ένα χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο όταν ταξιδεύουν παιδιά στο πίσω κάθισμα.

E3 BOSE VERSION - BLACK LEATHER RENAULT MARKETING 3D-COMMERCE

Παράλληλα, διαθέτει πορτ-μπαγκάζ όγκου 572 λίτρων, που είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του, ενώ οι διάσπαρτοι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό, είναι συνολικής χωρητικότητας 63 λίτρων.

Με 5 αστέρια ασφάλειας στα τεστ πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης νέων ευρωπαϊκών μοντέλων, Euro NCAP, εντός από ενισχυμένο πλαίσιο, είναι πλήρες σε αερόσακους και με σωρεία συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, όπως τα Συστήματα Ενεργού Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης με αναγνώριση πεζών, Αναγνώρισης Πινακίδων Οδικής Κυκλοφορίας, Προειδοποίησης Εκτροπής από τη Λωρίδα, που υπάρχουν στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, στη χώρα μας.

Με δύο μοτέρ είναι διαθέσιμο. Ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης 1.3 TCe αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm ροπής, και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Διαθέσιμη και έκδοση πετρελαίου 1.7 Blue dCi με 120 ίππους και 300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.. Συνδυάζεται τόσο με το ίδιο 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 6 σχέσεων.

Σε μια και μόνο έκδοση εξοπλισμού, διατίθεται στην Ελλάδα με τιμή από 28.190 ευρώ.

E3 VERSION - R-LINK - ENGLISH VERSION PRODIGIOUS PRODUCTION
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ