X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ήρθε το νέο VW T-Cross από 17.400 ευρώ

Η πρώτη γνωριμία με το ολοκαίνουργιο T-Cross, έγινε την περασμένη Παρασκευή, πηγαίνοντας από την Αθήνα προς την Εύβοια.

Η διαδρομή, σε αυτοκινητόδρομο, πόλη και επαρχιακό δρόμο, ήταν αρκετή ώστε να εξάγουμε τα πρώτα συμπεράσματα, για το πιο μικρό crossover μοντέλο στη γκάμα της μάρκας, που διαθέτει κατά σειρά τα μεγαλύτερα: T-Roc, Tiguan και Touareg.

Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα αμάξωμα 12 εκ. μικρότερο του T-Roc. Με μήκος ελάχιστα μικρότερο των 4,11 μέτρων, είναι μεγαλύτερο κατά 5,5 εκ. σε σχέση με το Polo. Το ύψος φτάνει τα 1,584 μ. και το μεταξόνιο τα 2,551 μ.. Παράλληλα, τα καθίσματα είναι τοποθετημένα 10 εκ. ψηλότερα από το Polo, ενώ οι πίσω επιβάτες κάθονται ακόμα ψηλότερα.

ΣΦΙΚΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ

Σχεδιαστικά είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως VW, με μάσκα που θυμίζει T-Roc, έχοντας, ωστόσο, σπόιλερ και ενσωματωμένους στη μάσκα προβολείς ομίχλης και φώτα ημέρας. Εάν υπάρχουν οι προαιρετικοί LED προβολείς, τότε τα φώτα ημέρας είναι ενσωματωμένα σε αυτούς. Για τα πίσω φώτα η τεχνολογία LED είναι στάνταρ. Στο πλάι, εμφανίζονται δύο οριζόντιες, έντονες γραμμές, ενώ πίσω εκτείνεται μια έντονη αντανακλαστική λωρίδα, που τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου. Ζάντες 16, 17 και 18 ιντσών, ανάλογα την έκδοση, ολοκληρώνουν την εικόνα.

VOLKSWAGEN AG

Για το εσωτερικό, ο υποψήφιος αγοραστής έχει αρκετές επιλογές εξατομίκευσης, σύμφωνα και με το χρώμα του αυτοκινήτου. Η καμπίνα χωρά πέντε ενήλικες, με τον πίσω πάγκο στη θέση του και σε αυτή τη περίπτωση ο χώρος αποσκευών είναι 347 λίτρα, ενώ αν σύρουμε τον πάγκο κατά 14 εκ. Μπροστά, φθάνει στα 417 λίτρα. Για ογκώδη αντικείμενα, με την αναδίπληωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων (διαρούνται 60:40), η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.243 λίτρα.

Στο ταμπλό, διακρίνουμε την οθόνη αφής 8,0 ιντσών, ενώ ο πίνκας οργάνων ανάλογα την έκδοση είναι είτε αναλογικός, είτε ψηφιακός. Και οι δύο οθόνες είναι τοποθετημένες στον ίδιο οπτικό άξονα, με αποτέλεσμα να είναι ορατές από όλους τους επιβάτες.

ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΤΕΡ

Το μοντέλο προσφέρεται στην Ελλάδα με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 TSI που αποδίδει 95 και 115 ίππους στις δύο εκδόσεις. Το 2020 θα προστεθεί και ο τετρακύλινδρος βενζίνης 1.5 TSI με ισχύ 150 ίππους, ενώ για όσους θέλουν πετρέλαιο, ΄μεσα διατίθεται η τετρακύλινδρη έκδοση 1.6 TDI - 95 hp. Όλες οι εκδόσεις είναι σύμφωνες με την πιο πρόσφατη προδιαγραφή εκπομπής ρύπων Euro 6D-TEMP.

Η έκδοση των 95 ίππων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ η έκδοση των 115 ίππων με μηχανικό 6 σχέσεων και προαιρετικά με το αποδοτικό DSG-7 (έχει δύο modes, normal και sport). Η έκδοση πετρελαίου συνδυάζεται με 5άρι ή DSG κιβώτιο. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων διαθέτουν σύστημα start/stop και ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Το T-Cross, φέρει σε επίπεδο συνδεσιμότητας, τέσσερις θύρες USB και θέση ασύρματης φόρτισης για smartphones, που μέσω του App Connect δίνει την δυνατότητα για εύκολη πλοήγηση. Παράλληλα, με μόνο προαπαιτούμενο ένα smartphone και την εφαρμογή Volkswagen Connect που είναι διαθέσιμη δωρεάν στο App Store ή το Google Play, ο οδηγός μπορεί να πληροφορείται για την κατάσταση του οχήματος, τις διαδρομές που έχει κάνει, τη μέση κατανάλωση, το διαθέσιμο καύσιμο, την τελευταία θέση που πάρκαρε το αυτοκίνητο με αυτήν να εμφανίζεται σε χάρτη στο smartphone, ακόμα και για χρήσιμα στατιστικά στοιχεία από τη χρήση του αυτοκινήτου, που κάνουν τη ζωή του πιο εύκολη. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ο οδηγός να συμμετέχει σε μία “virtual κοινότητα”, ανταγωνιζόμενους άλλους οδηγούς Volkswagen σε παραμέτρους όπως η αποδοτική οδήγηση, οι διανυθείσες αποστάσεις, οι οδηγικές εμπειρίες και πολλά άλλα.

VOLKSWAGEN AG

Τέλος, το T-Cross μπορεί να είναι σε απευθείας σύνδεση με το προτιμητέο σημείο service του οδηγού, ώστε για οποιοδήποτε θέμα του αυτοκινήτου ή τακτική συντήρηση, ο οδηγός να δέχεται τηλεφώνημα από τον εκπρόσωπο service για να προγραμματίσει το ραντεβού του.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Εκεί που φαίνεται ότι θα βάλει δύσκολα στον ανταγωνισμό, είναι το πλούσιο βασικό επίπεδο εξοπλισμού με τα πιο προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού: Στάνταρ περιλαμβάνονται το σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου (Front Assist) με λειτουργία αναγνώρισης πεζών (Pedestrian Monitoring) και ποδηλάτων με αυτόνομη πέδηση (City Emergency Brake), η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist), η κλήση έκτακτης ανάγκης, η υποβοήθηση εκκίνησης σε δρόμους με κλίση (Hill Start Assist), το σύστημα προστασίας επιβατών (σε κρίσιμες καταστάσεις προεντείνει τις ζώνες ασφαλείας, αυξάνει την πίεση των φρένων και αφήνει ένα μικρό κενό στα παράθυρα και στην ηλιοροφή), το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου (Blind Spot Detection), η αναγνώριση κόπωσης οδηγού (Driver Alert System), το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, και το πλήρως αυτοματοποιημένο cruise control, που ρυθμίζει την απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με την επιθυμητή ταχύτητα, για πιο άνετη οδήγηση.

Επίσης, το προαιρετικό Light Assist ρυθμίζει και εναλλάσσει αυτόματα τα μεγάλα φώτα (η γνωστή μεγάλη «σκάλα») των προβολέων ανάλογα με την κίνηση στους δρόμους.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Οδήγησα τη βασική έκδοση, με τους 95 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Καλή η ροπή των 175 Nm από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. και δεν ζορίζεται για να ανεβάσει στροφές. Επιταχύνει σε 11,5 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα έχει όριο τα 180 χλμ./ώρα. Την επιτάχυνση τη ζήτησα και την είχα, αλλά δεν άγγιξα την τελική ταχύτητα, λόγω των ορίων. Καλή η κλιμάκωση στο κιβώτιο, όμως όταν συνηθίζεις με 6άρι, το θέλεις. Είναι, βέβαια, και το θέμα της κατανάλωσης, που πρέπει να την έχεις χαμηλά. Προσωπικά, στα αρκετά χιλιόμετρα που έκανα σε αυτοκινητόδρομο, επαρχιακό δρόμο και πόλη, τα 5,8 λίτρα είναι καλό νούμερο, μολονότι εργοστασιακά η μέτρηση είναι αρκετά χαμηλότερα. Σφικτό το αμάξωμα, ικανοποιητικά απορροφητική η ανάρτηση και άμεσο το τιμόνι. Θεωρώ ότι είναι ένα αυτοκίνητο για το ανώτερο επίπεδο του μέσου οδηγού, το οποίο προσφέρεται με αρχική τιμή από 17.400 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ