X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ήρθε το πιο ισχυρό Mazda 3 με 180 ίππους

DAVIDLFSMITH

Το Mazda 3, είναι από τα πιο ελκυστικά σε εμφάνιση μοντέλα της ελληνικής αγοράς και έχει πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας.

Σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την οδηγική εμπειρία που είχα στη Βουλγαρία, δοκιμάζοντας το Mazda 3 με τον νέας τεχνολογίας κινητήρα βενζίνης Skyactiv-X, έφθασε το πλήρωμα του χρόνου ώστε η έκδοση αυτή να εισαχθεί στην Ελλάδα.

Η Mazda, παρέμεινε πιστή στο δόγμα των ατμοσφαιρικών μοτέρ και με τον νέο Skyactiv-X 2.0 lt κινητήρα, ωστόσο οι μηχανικοί κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα οφέλη από την ανάφλεξη συμπίεσης των πετρελαιοκίνητων μονάδων. Το Skyactiv-X διαθέτει την ριζοσπαστική τεχνολογία που επιτρέπει στον κινητήρα να εναλλάσσει άψογα μεταξύ της συμβατικής ανάφλεξης με σπινθήρα και της ανάφλεξης με συμπίεση, χρησιμοποιώντας σπινθήρα για να ενεργοποιήσει και τους δύο τύπους καύσης με διάφορους τρόπους.

DAVIDLFSMITH

Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται υψηλή ιπποδύναμη, 180 hp στις 6.000 σ.α.λ., και μέγιστη ροπή 224 Nm στις 3.000 σ.α.λ., έχοντας ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου και χαμηλούς ρύπους, που είναι και το ζητούμενο της εποχής.

Στη Σόφια, η μέση κατανάλωση που κατέγραψα ήταν στα 6,3 λίτρα στα 100 χλμ., αν και το εργοστάσιο δίνει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση. Πάντως, ακόμα κατά τα 6,3 λίτρα, είναι σχεδόν απίστευτο νούμερο με μοτέρ 1.8 lt, κιόλας, με εκπομπές CO2 μεταξύ 157 και 122 γρ./χλμ.

Το νέο μοτέρ, πλαισιώνει το νέο Mazda 3 με κινητήρα βενζίνης Skyactiv-G, ατμοσφαιρικό 1.5 lt ισχύος 120 hp, το δίλιτρο μοτέρ βενζίνης με τους 122 ίππους (απορώ γιατί παραμένει ακόμα διαθέσιμο) καθώς και την έκδοση πετρελαίου 1.8 lt – 116 hp.

DAVIDLFSMITH

Το Skyactiv-X 2.0 lt μοτέρ, συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο Skyactiv-MT ή 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Skyactiv-Drive (6AT), μεταφέροντας την κίνηση στον μπροστινό άξονα. Η Mazda το προσφέρει και με σύστημα τετρακίνησης i-Activ drive-all-wheel-drive (AWD) στην 5θυρη έκδοση, όμως δεν το εισάγει το εταιρεία στη χώρα μας.

Το Mazda 3, είναι από τα πιο ελκυστικά σε εμφάνιση μοντέλα της ελληνικής αγοράς, έχει πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και προσφέρεται με τιμές από 21.634 ευρώ, ωστόσο η νέα έκδοση των 180 hp τιμάται από 28.406 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ